Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontrol af personale trods distance

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Anders.

Vil jeg bruge ad hoc.

Mit problem er, at jeg gennem de seneste år ikke har haft nævneværdige lønudgifter til personale, og

lige pludselig har jeg lønudgifter på et syvcifret beløb p.a.

Så p.t. sætter kapitalen/indtjeningen visse begrænsninger.......!

Indrømmet...PPC har tabt mange kunder på gulvet grundet manglende kapacitet(herunder nogle

meget store kunder, som ikke er kommet via Amino)men dette skulle der gerne være ændret på

fremover med nogle nødvendige tiltag, således at disse "unødvendige kundetab"  fremover undgåes.

Mener selv, at jeg i nuværende situation arbejder meget strategisk, struktureret og taktisk, men det

kan da godt være, at jeg overser noget?

Døgnet har 24 timer..og jeg bruger næsten alle timer på at få noget fornuftigt op at stå uden at begå

væsentlige fejl.

Andre siger, at jeg er i besiddelse af nogle fantastiske evner...hvorfor så ikke udnytte disse evner på

optimal vis?

MvH

Peter

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 00:31

Økonomien skal selvfølgelig hænge sammen - men prøv at regne på hvad bare 5% produktivitets fald pr. medarbejdere vil koster. Det løber rigtig mange gange op i store beløb.

Men det afhænger selvfølgelig meget af konstruktionen - var meget "generelle" tanker.

Hvis du kun har 1 mand siddende på Frederiksberg, så er der ikke den store grund til at gøre ham til daglig leder :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:37

Anders..dejligt med lidt diskussion..og jeg åbner mig altså 100%..se forrige indlæg med fejl, der er begået

i PPC.

Nej..det er et par flere medarbejdere.....og der arbejdes på et for PPC helt nyt område...som dog kun kan

bæres via en øget indtjening/øget effektivitet.

MvH

Peter

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 07:48
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Peter,

Anskaf et godt (eller lav dit eget) rapporteringsværktøj, hvor dine medarbejdere skriver samtlige af deres timer ind, fordelt pr. kunde og på ufakturerbar tid. Et sådant værktøj er rigtig godt til at måle effektivitet på dine medarbejdere, men er samtidig også nødvendigt for at kunne fakturere dine kunder korrekt - og ikke mindst dokumentere forbrugt tid overfor kunderne.

Derudover har du selv en god fornemmelse for hvor komplekse dine opgaver/kunder er, og hvor lang tid de bør tage at udføre, og den viden tager du med. Husk dog på, at en medarbejder ikke vil være helt lige så effektiv som dig selv (og slet ikke i en opstartsfase).

Roter opgaver blandt de ansatte, således den samme medarbejder ikke sidder med den samme opgave hele tiden. På den måde får du medarbejderne til at kontrollere kvaliteten af deres kollegers arbejde. Ikke nødvendigvis, så du skal have det at vide hvis der er fejl, men så medarbejderne i fællesskab får løst opgaven bedre, og højnet kvaliteten af det leverede arbejde. Du mister en smule effektivitet ved at rotere, men til gengæld sikrer du kvaliteten af arbejdet, og det er meget mere værd, end den smule tabte effektivitet.

Følg derudover personligt op på kvaliteten af det, som dine medarbejdere laver via stikprøvekontroller, og sørg for at medarbejderne kender til de nødvendige regler. Giv dem kurser, så de er opdateret med aktuel viden.

I revisionsbranchen er det vigtigt at have styr på kvaliteten af det leverede arbejde. Det kommer dine kunder (og dermed din virksomhed) til gode!

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 12:50

Peter - Revisor:

Phil...when you come to Vejle in april...you must help me with this Skype.

I don`t know how.

O.K.?

NB: You packadge is sent to Malmø today by post!!!

Peter

Thank you so much Peter!

yes I would love to help you out with quite a few things like that.

here is a book that can help you -->  e-myth accountant

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 12:58

Martin E. Jensen:
Anskaf et godt (eller lav dit eget) rapporteringsværktøj, hvor dine medarbejdere skriver samtlige af deres timer ind, fordelt pr. kunde og på ufakturerbar tid. Et sådant værktøj er rigtig godt til at måle effektivitet på dine medarbejdere, men er samtidig også nødvendigt for at kunne fakturere dine kunder korrekt - og ikke mindst dokumentere forbrugt tid overfor kunderne.

This is a wonderful idea!

In Your Virtual Ninja Ltd.  we use rescuetime   and freshbooks (with the time tracking widget)

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 13:06
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 16:20
Først of fremmest handler det om at få ansat folk der kan arbejde UDEN at chefen ska kontrollere dem.

Ellers handler det om at have opsat nogle seriøse og målbare mål som dine medarbejdere kan overholde.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)