Tak Anders. Vil jeg bruge ad hoc. Mit problem er, at jeg gennem de seneste år ikke har haft nævneværdige lønudgifter til personale, og lige pludselig har jeg lønudgifter på et syvcifret beløb p.a. Så p.t. sætter kapitalen/indtjeningen visse begrænsninger.......! Indrømmet...PPC har tabt mange kunder på gulvet grundet manglende kapacitet(herunder nogle meget store kunder, som ikke er kommet via Amino)men dette skulle der gerne være ændret på fremover med nogle nødvendige tiltag, således at disse "unødvendige kundetab" fremover undgåes. Mener selv, at jeg i nuværende situation arbejder meget strategisk, struktureret og taktisk, men det kan da godt være, at jeg overser noget? Døgnet har 24 timer..og jeg bruger næsten alle timer på at få noget fornuftigt op at stå uden at begå væsentlige fejl. Andre siger, at jeg er i besiddelse af nogle fantastiske evner...hvorfor så ikke udnytte disse evner på optimal vis? MvH Peter |
Økonomien skal selvfølgelig hænge sammen - men prøv at regne på hvad bare 5% produktivitets fald pr. medarbejdere vil koster. Det løber rigtig mange gange op i store beløb.
Men det afhænger selvfølgelig meget af konstruktionen - var meget "generelle" tanker.
Hvis du kun har 1 mand siddende på Frederiksberg, så er der ikke den store grund til at gøre ham til daglig leder :)