Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kampagnetilbud: Webdesign

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Skræddersyet og professionelt webdesign 4.995,-

Fast pris = Din sikkerhed

En lækker hjemmeside er let at navigere rundt på og nem at overskue, hvilket ofte fanger potentielle kunder.

Hos Danhost tilbyder vi unikke webdesigns, som vi udvikler i et tæt samarbejde med dig. For tiden kører vi en kampagne, hvor du kan få et SPRÆNGFYLDT webdesign med alt, hvad du ønsker og har brug for, til kun 4.995,-

Mere information findes også på: Danhost webdesign

P.S.:
Med dit webdesign følger et brugervenligt CMS-system til fremtidig vedligeholdelse. Dette CMS-system er designet med en indbygget trin-for-trin guide til søgemaskine-optimering.

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 09:15

Det tilhørende CMS-system hjælper som sagt din hjemmeside og dig selv godt i gang med søgeordsoptimering. For hver side, der bliver oprettet vil du blive guidet igennem meta-tags. Så her har du kun behov for at kende dit eget produkt, så du kan lave den rette beskrivelse og de rette søgeord. Resten klarer CMS-systemet for dig.

Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen,
Danhost

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 10:44

4.995,- for et ubegrænset webdesign, der opfylder alle de ønsker du har.

Hvad synes i om kampagneprisen?

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Danhost ApS:
Hvad synes i om kampagneprisen?

Som indkøber af grafiske ydelser i WebCoders, herunder webdesigns (til vores kunder, da vi ikke laver designs), må jeg sige at jeg ikke rigtigt forstår tilbudet.

Et webdesign er normalt nogle PDF´er som en grafiker har lavet, men det lader til at I bruger "webdesign" om en komplet hjemmeside inkl. CMS (?).

Hvis jeg klikker ind på jeres underside der handler om design ser jeg en enkelt reference, hvilket jeg som indkøber mener er ALT for lidt. Hvis du skal overbevise mig om at købe designs hos jer, skal der flere grafiske lækkerier til.

Jeg tror det vil være rigtigt godt hvis du først og fremmest uddyber om der er tale om webdesign, eller en komplet hjemmeside inkl. unikt design og CMS, og om man kan nøjes med kun at købe designet.

Dernæst mangler der information om hvilket CMS I bruger og om der er nogle abonnementspriser/hosting på dette (og om disse hænger sammen med den lave pris for designet). Jeg kan ikke umiddelbart se prisen på jeres side om webdesign eller her i tråden.

Hvis I får detaljerne på plads er jeg sikker på flere måske bliver interesserede.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 11:29

Hej Thomas og tak for god konstruktiv kritik

Vi vil lægge nogle flere detaljer ind på vores hjemmeside. Det handler netop om at vi laver et grafisk webdesign efter kundens ønsker, altså layoutet af forside og diverse undersider koster kun 4.995,-

Selve designet lægger vi direkte ind i vores CMS-system så kunden er fremtidssikret en let administration af deres hjemmeside. CMS-systemet faktureres med et månedligt abonnement til 399 kr./mdr., hvor hosting er inkluderet. Når en kunde dermed får et CMS-system med, slipper de for dyre timepriser til et eksternt webbureau når deres hjemmeside skal opdateret med billeder ny information, nyheder m.m.

Vi har valgt at satse på at tilbyde billige webdesigns med et tilhørende CMS-system. Så hvis en kunde kun er interesseret i selve designet, er dette selvfølgelig muligt. Prisen vil dog blive en smule anderledes.

Så alt i alt er 4.995,- et helt nyt webdesign med et CMS-system, så man selv kan vedligeholde siden for 399,-/mdr. inkl. hosting. Skype-Smile

Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen,
Danhost

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

de fleste iværksættere er nok ikke din type kunder fleste kan godt lide have sit eget og kan flytte rundt , det er jo godt at vide at de aktive og der virkeligt går op i tingene vil have en stor styring selv når du opretter et godt tilbud ,derved lav et tilbud der er målrettet mod hvordan iværksættere ønsker 

et godt iværksættere tilbud ville være i tilbyder ikke en abonnent løsninger 

laver en webshop i prestashop  eller andet cms system man kan flytte hen hvor som helst , da en iværksættere de fleste elsker en stor selvstændighed og uafhængighed og vil have det og det og de fleste vil helst selv hvem som står for vedligeholdelse sådan er de fleste iværksættere efter min mening derved lav et produkt hvor man kan flytte og kan du kan også lave produkt uden abonnent løsning det er der ikke ved webshop hvad jeg kan se

bare et godt råd , for set en del indlæg fra jer af og indtil videre ikke den store respons fra amino.dk bruger endnu og jeg håber denne her forklaringer forklare lidt hvorfor de første mange  indlæg  fra jer af ikke faldet i bedste respons indtil videre 

held og lykke med jeres forretning og jeg håber på en frem gang for alle iværksættere, derfor bruger jeg min tid på dette her indlæg så om 100 gange samme tilbud postet næsten og i ikke forstår den store respons kan i lige så godt få den nu, dog er det kun hvad jeg tror at iværksættere mener men jeg er rimelige sikker på det er det de fleste mener som iværksættere

de fleste iværksættere er ikke under disse løsninger abonnent hvad jeg kan se de fleste vælger et webhotel en webmaster laver en webshop 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 11:53

Hej Mikael,

Mikael christiansen:
for set en del indlæg fra jer af og indtil videre ikke den store respons fra amino.dk bruger endnu og jeg håber denne her forklaringer forklare lidt hvorfor de første mange  indlæg  fra jer af ikke faldet i bedste respons indtil videre

Vi har dog kunnet se at vores tid på Amino har givet os en del trafik på både hjemmeside og pr. mail. Det er trods alt ikke de store debatter vi lægger op til herinde, så muligvis kan vores profil virke lidt tom. Men så længe effekten af vores indsats kan ses, er dette stadig indsatsen værd.

Mikael christiansen:
laver en webshop i prestashop  eller andet cms system man kan flytte hen hvor som helst , da en iværksættere de fleste elsker en stor selvstændighed og uafhængighed og vil have det og det 

Det er selvfølgelig noget, der er værd for os at overveje, for ud fra mange brugere på aminoer, er dette jo, hvad der bliver efterspurgt. - så tak for din tid og dit gode svar.

Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen,
Danhost

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:55

Jeg må give Thomas ret, dog rart at se i har svaret ham som i gør.

Jeg vil også gerne efterlyse nogle flere eksempler eller nogle gode referencer. Hvis jeg skulle købe noget hos jer, så ville jeg gerne se mere fra jeres tidligere projektet.

Held og lykke med det!

Mvh
Martin
Nettraening.dk 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:55

Danhost ApS:

Vi har valgt at satse på at tilbyde billige webdesigns med et tilhørende CMS-system. Så hvis en kunde kun er interesseret i selve designet, er dette selvfølgelig muligt. Prisen vil dog blive en smule anderledes.

Så alt i alt er 4.995,- et helt nyt webdesign med et CMS-system, så man selv kan vedligeholde siden for 399,-/mdr. inkl. hosting.

Så med andre ord sælger I ikke et design til 4995,-, men I sælger en opsætning hvor kunden binder sig x-antal måneder (bindingen kan jeg ikke lige se), og hvis kunden ikke ønsker at betale abonnement koster designet ekstra. Jeg går ud fra det også gælder ved opsigelse, altså hvis kunden ønsker at bruge sit design andre steder, så skal kunden betale den difference der er (du skriver det er en anden pris hvis ikke kunden vælger jeres CMS).

Jeg holder mig oftest fra at kommentere på andres tilbud, men da du selv lægger op til debat og direkte spørger tillader jeg mig at gøre det.

Hvis I vil tages seriøst herinde og komme med tilbud er denne tråd bare overhovedet ikke måden at gøre det på.

I kommer med en pris på webdesign, som viser sig kun at gælde hvis man samtidig binder sig til at betale næsten 5000,- om året for et CMS og skriver samtidig ikke noget omkring bindingsperioden. Jeg ser lidt Amino som en kaffeklub hvor man hjælper hinanden hvor man kan, og jeg synes det ville være langt bedre hvis I langt mere direkte skriver hvad pris OG betingelser er.

Jeg skal igen påpege at jeg normalt ikke kommenterer på andres tilbud, men kun har gjort det fordi trådstarter specifikt sælger noget jeg er indkøber af (troede jeg) og har spurgt til hvad folk synes om prisen.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:05

Danhost ApS:

Hej Mikael,

Mikael christiansen:
for set en del indlæg fra jer af og indtil videre ikke den store respons fra amino.dk bruger endnu og jeg håber denne her forklaringer forklare lidt hvorfor de første mange  indlæg  fra jer af ikke faldet i bedste respons indtil videre

Vi har dog kunnet se at vores tid på Amino har givet os en del trafik på både hjemmeside og pr. mail. Det er trods alt ikke de store debatter vi lægger op til herinde, så muligvis kan vores profil virke lidt tom. Men så længe effekten af vores indsats kan ses, er dette stadig indsatsen værd.

Mikael christiansen:
laver en webshop i prestashop  eller andet cms system man kan flytte hen hvor som helst , da en iværksættere de fleste elsker en stor selvstændighed og uafhængighed og vil have det og det 

Det er selvfølgelig noget, der er værd for os at overveje, for ud fra mange brugere på aminoer, er dette jo, hvad der bliver efterspurgt. - så tak for din tid og dit gode svar.

Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen,
Danhost

selvfølgelige får i mange besøgene amino.dk er det meste sete forum i dk med over 40.000 bruger plus godt indekseret i google 

i rammer i nok meste målgruppen ikke aktive bruger og dem som kommer fra google af og er ikke den målgruppe der ikke er aktive her på forummet

ved et iværksættere tilbud ville der blive med aktivitet i tråden og i kunne få flere kunder også med jeres andre produkter da iværksættere aktive er en speciel målgruppe der ønsker en meget  stor uafhængighed 

iværksættere kan ikke lide det med bindinger , hvad jeg vil mene i skal skilte mere med hvad den færdig pris er og man er bundet at blive hos jer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)