Super, så kunden kan gratis benytte designet andre steder, hvis denne får lyst til det? Jeg læste det som om prisen var højere på designet, hvis man ikke ønskede at betale de 399,-/måned for CMS. Jeg vil ikke blande mig mere i denne tråd, hav en god dag. |
Danhost ApS:Hej Thomas,
Thomas Frost:Jeg kan dog ikke se noget omkring det med at designet koster mere hvis ikke man vælger CMS, som du skrev i starten.Det er primært fordi vi kun beskæftiger os med design direkte i CMS - og så er man selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os, hvis man kun har interesse i designet.
Hvis vi sætter designet op og leverer det med et brugervenligt CMS-system, der gør vedligeholdelsen utrolig nem, så er der selvfølgelig mulighed for at vælge en anden leverandør på et senere tidspunkt, hvis dette skulle blive aktuelt. Den nye leverandør kan sagtens klippe designet over i deres eget CMS-system og straks skulle kunden gerne være kørende et andet sted.
Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen,
Danhost
det vil sige fra den dag i levere det kan bare sætte det over på et andet webhotel og det gør i , vis jeg ønsker meebox.net sætter i det op der fra start af vis jeg forstår dig korrekt