Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CVR import regler

Side 3 ud af 5 (46 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin E. Jensen:
Så stik piben ind, kammerat, og fokuser på de kampe du kan vinde i stedet. Der er ikke ikke engang en snert af dårlig rådgivning i mit indlæg.

Så du mener også det er klogt at f.eks.tage et købsbilag for en vare der er 6 måneder gammel og så indføre den til den værdi som der er betalt 6 måneder forud for stiftelsen?

Kom igen.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:05

Entrepreneur - Jan:

Karsten Sønderup Hansen:

Nu har jeg ikke selv haft problemer med at "tage" personlige bilag med ind i et selskab, så længe det var relevant, eller haft en revisor, som har sagt andet. Men nu har jeg heller ikke taget en "varevogn" med ind i regnskabet.

Nu er det mange år siden, jeg sidst skulle møde hos skat, med mine mapper, men der blev det heller ikke påtalt.

Mine svar er som så mange andre baseret på mine erfaringer.

Man skal kun forholde sig til regnskabsloven, resten kan risikere at skabe udfordringer.

Dine personlige erfaringer har intet med regnskabsloven at gøre. Derfor er himmelråbende dumt at rådgive mod lovgivningen uanset om det er dig eller den regnskabskyndige.

Klap lige hesten og fald ned. Det har altid være praksis at relevante bilag inden for ca 3 måneder kan tages med. 

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 23:08

Karsten Sønderup Hansen:
Klap lige hesten og fald ned. Det har altid være praksis at relevante bilag inden for ca 3 måneder kan tages med. 

Det er jo netop derfor jeg skriver den lange periode ind, da svaret fra den regnskabskyndige IKKE er korrekt, da det ikke bare i al fremtid efter et køb kan lade sig gøre.

Læs nu hvad jeg skriver, og spørg hvis I er i tvivl.

Der er intet ukorrekt i det jeg har anført. Jeg harcelererer over dårlig rådgivning.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:12

Som jeg læser det, er det dig der har opfundet "urimelig lang tid" i denne tråd, som reelt omhandler om han kan købe i hans vens cvrnr.

Jeg har kun et ord, og det er venligt ment: flueknipper.

lad den nu hvile.

Big Smile

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 23:14

Entrepreneur - Jan:

Martin E. Jensen:
Så stik piben ind, kammerat, og fokuser på de kampe du kan vinde i stedet. Der er ikke ikke engang en snert af dårlig rådgivning i mit indlæg.

Så du mener også det er klogt at f.eks.tage et købsbilag for en vare der er 6 måneder gammel og så indføre den til den værdi som der er betalt 6 måneder forud for stiftelsen?

Kom igen.

Jan, jeg har ingen intentioner om at bruge min kostbare tid på typer (trolls) som dig, så dette er mit sidste svar til dig.

Du tager 100% fejl i din påstand. Jeg har aldrig nævnt det du påstår ovenfor.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 23:16

Karsten Sønderup Hansen:

Jeg er flueknepper, når folk rådgiver mennersker der er på vej ind i iværksætteri forkert.

Og i særdeleshed når der er tale om kyndige.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:17

Martin E. Jensen:

Entrepreneur - Jan:

Martin E. Jensen:

Kom igen.

Jan, jeg har ingen intentioner om at bruge min kostbare tid på typer (trolls) som dig, så dette er mit sidste svar til dig.

Det gør dig jo ikke ufejlbar. Du har jo også tidligere taget fejl. Lige som jeg a og til tager fejl. Så vi tager alle fejl i nu og næ.

Smile 

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 23:19

Martin E. Jensen:

Din tid er ikke dyrbar, det er en floskel.

Du rådgiver forkert, så tænk over dine svar næste gang istedet.

Og kald mig hvad du vil af popsmarte debatslangs, det gør ikke din rådgivning bedre :)

Køb ren argan olie her

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 23:21
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:21

Entrepreneur - Jan:

Karsten Sønderup Hansen:

Jeg er flueknepper, når folk rådgiver mennersker der er på vej ind i iværksætteri forkert.

Og i særdeleshed når der er tale om kyndige.

Kan vi blive enig om: told og pjat er venligt stillet over for relevante fradrag inden for tre måneder før momsreg.

Og kan vi blive enig om, at vedkomme ikke bliver slagtet, hvis at han trækker noget "ulovligt" fra.

Så kan jeg ikke formulere det mere venligt.Smile

Side 3 ud af 5 (46 indlæg)