Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb en rabatkode - et forsøg!

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har tidligere fablet om/leget med ideen om at sælge rabatkoder og kom frem til, at der er nok interesserede i at det skal have et forsøg. Nu vil jeg høre Jer ad, hvilke produkttyper, jeg skal komme med (elektronik, musik, Tøj, Parfume, mm.)?

Kom med et bud og jeg finder en webshop, som er interesseret i at gode en rigtig god rabat til Jer Aminoer. Det kunne f. eks. være, at man skal betale kr. 20,- for en rabatkode, hvor du opnår 30% rabat på køkkenmaskiner, værktøj, mm.

Jeg håber, at I vil være med på et eksperiment, som i mine øjne kan blive et ganske fornuftigt koncept.

Michael

Fra Ringe
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 141
Fra  FifaForum.dk Skrevet kl. 12:02

Jeg kan ikke se ideen i at folk skal købe sig til de rabat koder du taler om? :) 
De fleste rabat koder er jo at finde, helt gratis på diverse sider om rabat koder? :)

så tror desværre ikke ideen er så god igen.

- benjamin Nielsen 

Arbejder for tiden meget på en ny side omkring Fifa.

Har også Efterskoleliv.com og Billig-Tv.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 12:09

Hej Benjamin

Ideen er, at hvis du kan få 15% hos Dell på en side med gratis koder, vil jeg forsøge mig med at sælge en rabatkode med 20% for eksempelvis 20 kroner. Du får altså 5% mere for en flad tyver! (Dell skal selvfølgelig være med på den...)

Dette er blot et eksempel, men tanken er selvfølgelig, at rabatterne skal være endnu bedre end dem, enhver vil kunne finde online på diverse rabatkode-steder mm.

Michael

Fra Ringe
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 141
Fra  FifaForum.dk Skrevet kl. 12:15

Ja okay :) 

mit næste spørgsmål er så, hvordan vil du forhindre at det så ikke er rabatkoder.dk eller en anden side som køber en af disse koder ved dig og smider dem ind på deres egen side? :) 

- Benjamin Nielsen

Arbejder for tiden meget på en ny side omkring Fifa.

Har også Efterskoleliv.com og Billig-Tv.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 12:25

Tja, Hver enkelt kode skal være unik, så hvis de vil købe nogle, skal de være velkomne. De har dog ingen interesse i det, da deres 15% rabatkode udløser et affiliate-honorar fra Dell, mens mit ikke gør.

Forskellen på de gratis rabatsiders indtjening og min er, at jeg sælger en rabatkode, mens de gratis rabatsider får deres indtjening gennem affiliate-klik.

Michael

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 12:46

idéen er egentlig ikke dårlig, men den skal nok tweakes lidt. det er supervigtigt at koden er up-todate hvis du vil have at folk skal betale for den. på andre rabat-kode hjemmesider har jeg tit stødt ind i en kode som ikke længere fungerede.

jeg tror du ville få større succes ved at give folk rabatterne gratis, og tjente dine penge på at producenter kunne annoncere via dit site. det kunne f.eks hedde spar25procent.dk

mange firmaer har tit spar xx procent slagtilbud, og lavede du samtidig et nyhedsbrev ville du nok kunne få en del brugere.

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 12:58

Hej Michael

Tak for dit svar. Det er netop de dårlige udgåede rabatkoder, der tilskynder mig til at forsøge mig med noget bedre. Jeg tror også på, at jeg vil kunne få en bedre indtjening ved at sælge koder fremfor annonceindtjening. Jeg kan godt li' twistet - men ikke for twistets skyld. Jeg tror faktisk, at mange ville købe en kode, hvis det tydeliggøres, at rabatten ikke vil kunne opnåes på anden vis.

Hvis andre har input, er de meget velkomne.

Michael

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:05

Jeg vil gerne betale en 20'er for 50% rabat på den nye iPad 3 Big Smile

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 13:11

Hej Ole

Jeg tror ikke, at du er den eneste... Når det er sagt, vil prisen på en rabatkode naturligvis afspejle besparelsen, så jeg tror ikke det bliver aktuelt Smile

Michael

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:18

Ja, selvfølgelig.

Men det er i min optik lidt op ad bakke, hvis det ikke tænkes helt igennem

Kunderne skal jo på en eller anden måde "dobbeltkonvertere" (eget opfundet ord), da de både skal overbevises om køb af en given dims og derefter om at rabatkoden skal købes af dig. Der skal regnes og tænkes = ingen impulskøb. 

Og hvad ville forhindre mig i at sige til dig, at lige præcis min unikke kode ikke fungerede (selvom den gjorde) og jeg derfor ville hæve handlen med dig? 

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)