Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen penge på en let og spændende måde gennem os.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey allesammen!

Jeg er medejer af en nyopstartet Virtuel 3D chat, ved navn Nagoom. Først vil jeg lige kort beskrive hvad konceptet går ud på, inden jeg går videre til søgningen. Udover at chatte selvfølgelig, går det ud på at designe sin egen figur, optjene virtuelle dollars, stige i level, shoppe i butikken, handle med andre og få sin egen suite. Der er toplister over hvem der har optjent flest dollars, og været derinde i flest timer. Det folk primært stræber efter er, at opnå høj status på chatten, ved at få fat i mange dollars og specielle ting (som vi smider eller holder konkurrencer om)

Vi søger samarbejdspartnere, der gerne vil have vores chat integreret på deres hjemmeside - det er super let at installere, og vi tilbyder gerne at gøre det før dig/jer. Det i så får ud af det er, at i vil få 50% provision af omsætning fra de brugere, der er oprettet igennem jeres hjemmeside. Vi tjener penge på, at folk tilmelder sig konkurrencer og udfylder spørgeskemaer, for at optjene virtuelle dollars - derudover når folk køber Nagoom Plus Profil. I vil naturligvis også få mulighed for at følge med i omsætningen

Her er et billede fra chatten, hvis i nu er for dovne til at oprette en bruger og tjekke det ud: (den viser kun ét af mange forskellige rum)

Hvis det lyder interessant, så send mig en PM, med jeres website og daglige besøgende eller lad os snakke videre gennem e-mail: j@nagoom.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)