Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner til regnskab og markedsføring for Tech blog. / 2-3k besøgende om dagen.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Rønde
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino'er,

Nu er jeg på den igen og mangler endnu en partner til Geeks for President. Denne gang en person der skal stå for regnskab og markedsføring.

Vi har fået fyret siden op og køre med 2-3000 daglige besøgende, så nu skal der også gerne lidt indtjening på siden.

Tidligere har vi brugt google adsense, men af en eller anden grund er vi blevet bannet fra deres service? Vi har ingen idé om hvad der er gået galt i systemet.

Jobbeskrivelse:

  • Lede og fordele indtjening, samt holde regnskab.
  • Almen markedsføring - Besøgende, sponsorer osv.
  • Hjælpe til på siden!
  • Du får ejerskab og lov til at bestemme - men min nuværende partner og jeg har det sidste ord.
  • Du får 15% af den samlede indtjening pr. måned for din indsats.
Vi søger en medarbejder som er villig til at give den gas, og komme med konstruktiv feedback på siden. Man må gerne have en smule erfaring med i bagagen.

Er du frisk? Så kontakt mig!

Du kan fange mig via. PM, Email eller skype;

Email: Info@geekfp.com

Skype: Mr.jarl

// Du kan også ligge en kommentar til indlægget, hvis der skulle være noget! :-)

- Er dette ikke noget for dig søger vi også lidt forskellige folk til at stå for at skrive indlæg, videoer og som altid søger vi produkter til anmeldelser! :-)

/ I skal være så velkommen til at kontakte mig.

Hilsen,
Mikkel 

Følg med i hvad jeg går og laver på min blog http://www.jarlund.info/

Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det fint ud. Håber du finder en partner snart!

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg kan godt lide jeres koncept og vil gerne høre mere om jeres forventninger og jeres arbejdsindsats.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Rønde
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores forventninger:

At tage skridtet videre og tjene lidt penge ind til siden, og få 100% styr på den. Vi vil gerne at vi kommer væk fra det frivillige arbejds stadie, så folk begynder at tage os seriøst.

Så generelt søger vi orden og seriøsitet.

Vores arbejdsindsats:

Vi er gået lidt ned i medarbejdere hovedsageligt grundet det er frivilligt arbejde, og jeg har trukket en hel del af læsset på siden.

Jeg arbejder hårdt, og vil tro jeg ligger 30+ timer på siden om ugen, for at holde den i live.

Som du nok kan forstå har jeg derfor brug for hjælp til at lede og administrere! :-)

Følg med i hvad jeg går og laver på min blog http://www.jarlund.info/

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel!

Det lyder umiddelbart som et super projekt i har gang i der.

Kan du ikke sende mig en pm med yderligere informationer? Altså lidt om hvad jeres forventninger er til den i vælger m.m.

Det ville være en stor hjælp, på forhånd tak!

Mvh. Tobias Lund Nielsen

Fra Rønde
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores jobsamtaler kører over skype lige nu, så tilføj mig! :-)

Følg med i hvad jeg går og laver på min blog http://www.jarlund.info/

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har desværre ikke mulighed for at skype i dag, da jeg ikke ligger inde med en mikrofon. Jeg anskaffer mig en i løbet af i morgen! :)

 Ville dog stadig være super interessant at hører mere om projektet og jer i en pm.

Mvh. Tobias Lund Nielsen

Fra Rønde
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

LUKKET - Vi har fundet vores partner! :-)

Følg med i hvad jeg går og laver på min blog http://www.jarlund.info/

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)