Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense indtjening?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

SAMME SIDE:

Dato          Sidevisninger         Klik         Side-CTR         Side-eCPM  [?]        Indtjening

MED Sammenlagte data:
tirsdag den 1. maj 2007       19.337       144       0,74%       US$ 1,19       US$ 23,06

MED Kanaldata  
tirsdag den 1. maj 2007       114.998       551       0,48%       US$ 0,84       US$ 96,03

Det er fra samme side og login samt dato. Sammenlagte data og Kanaldata hvorfor viser den forskelligt?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:33
Fordi du har overlappende kanaler - kanaler der dækker samme sider
Tilmeldt 13. Sep 05
Skrevet kl. 23:13
Jeg har valgt alle kanaler som bruges på et par sider. ud fra samme login.

Er ikke helt med på hvad du mener med "overlappende kanaler"

Den indtjening jeg kigger på er -> US$ 23,06

Men hvad er det her for et beløb ->
US$ 96,03

Tilmeldt 13. Sep 05
Skrevet kl. 15:29
Hvorfor må de ikke overlappe samme sider?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:38
Jeg skal forsøge at forlare det lidt mere enkelt :)

Lad os sige at du har en række sider - vi kalder dem: A, B, C, D, E og F. Når du laver en total rapportering af hvor mange annoncevisninger, sidevisninger og clicks der har været så får du summen af det hele.

Så har du også nogle grupper (channels/kanaler), der er samlinger af sider. Gruppe 1 kunne indeholde siderne A, B og C, gruppe 2 kunne have B, C, D, E og F, og Gruppe 3 kunne have A, D, og F. Når du lægger resultatet af alle grupper sammen, sår får du naturligvis et resultat, som er højere end ovenstående sum, fordi noget data tælles med to gange.
Tilmeldt 13. Sep 05
Skrevet kl. 21:32
Ok det vil sige hvis jeg har lavet en kanal der hedder "ajax" og je ghar lavet 2 koder som sidder på den samme side en google annonce øverst og en nederst så vil den tæller 2 gange hvis jeg vælger at se klik fra kanalen "ajax"?

Hvad får man ud af det?

Det mærkelige er også at den siger jeg har 19000 visninger pr dag men jeg har min. 30000 visninger.

Normalt klare jeg selv den her slags ting, men, hvsi jeg mister penge pr. dag så kan man jo lige så godt spørge andre der har været ud for samme situation.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)