Problemet kan løses på flere måder, enten via en forudbetaling på nettet. Men man kunne også kører med et begrænset sortiment, så man kunne leverer maden til de næste kunder. F.eks. kunne man fører friter, Big Mac, Noget Tasty, McFeast, McChicken, Cheese og hambuger så ville jeg tro man var nogenlunde dækket ind.
Jeg tror ikke det er det store problem, hvad man kalder sig har jeg svært ved at forestille mig, skulle havde den afgørende effekt, på tilladelser, men Sander har så vidt jeg har forstået det har Sander en fiskebil, så han har vel nogle tilladelser til den slags.
|
Altså jeg gør det bare.. og gjorde det i aftes/nat og havde "hele" 9 leveringer hehe..
Hvis ikke jeg prøver det af så sker der jo aldrig noget.
Som jeg har skr længere oppe så tog jeg kr. 70,- pr. udbring. Og ikke én eneste sagde noget om dette. De var bare glade. Og som jeg også har skr tidligere.. hvis en kunde vil brokke sig over leveringspris så ka de bare lade være med, at bestille :-) Service koster. Lige før jeg tror jeg vil ta kr. 100,- hvis bestilling er mere end 4 menuer.
Maden pakkede jeg i en varmeboks som jeg har. Sodavand lå i flamingokasse med is i bunden. Bum!
Hvis nogen brokker sig, må de lade være med, at bestille hehe.
Ind til andet er bevist køre jeg bare der ud af...
Ska ikke leve af det.. køre pt. har jeg tænkt mig bare om aften.
Enten bliver det succes, fiasko eller bare en sjov oplevelse.. prøver det bare af..
Til den person, der højere oppe skriver vedr. div. regler (jura/fødevarer kontrol m.m.) Jeg køre ind til andet bliver modbevist, om at det ikke kan "lade sig gøre".
Er godkendt af fødevareren i forvejen, så den ting er på plads. Det kræver bare, at mad er opbevaret på mindst 65 grader i 4 timer. Denne regel er så ikke relevant da mad er serveret inden 1 time fra tilberedelse :-)
Nu vil jeg ta ud og levere 2 ordrer mere <3