Hej Brian Vi bruger ikke Directtrack og har derfor ikke været ramt af problemet. Mvh. p.s.: Tradedoubler er så vidt jeg ved heller ikke ramt
|
Tak for info! så skal jeg lige have tjekket op på mine leads!
Hej Brian Vi bruger ikke Directtrack og har derfor ikke været ramt af problemet. Mvh. p.s.: Tradedoubler er så vidt jeg ved heller ikke ramt
|
Tak for info! så skal jeg lige have tjekket op på mine leads! |
Besøg min musikblog hvor jeg anmelder danske album og singler
Så er Guava oppe igen |
|
Hej, Det er korrekt, at vi stille og roligt er begyndt at komme op igen, efter det nedbrud direttrack.com havde i torsdag sidste uge, i den forbindelse vil alt data-trafik, og statistik blive genskabt i løbet af denne uge, har direttrack.com udmeldt, hvilket således også vil afspejles på den enkelte partners optjente profil, således at alt indtjening, naturligvis udbetales som normalt den 15. i hver mdr. Denne mdr. og næste er ingen undtagelse for rettidig udbetaling. Til orientering er statistik på flere affiliate partnere allerede nu genskabt. I den forbindelse burde alle kunne logge ind, hvis du ikke kan logge ind, må i meget gerne sende os en mail på rune@repaymedia.com eller julie@repaymedia.com, således at for dem der ikke kan logge ind, at vi kan tage hånd om dette asap eller kontakte os på nedenstående telefon. Med venlig hilsen Repaymedia.com Tlf: 8110 4000 |
Hej alle, Mvh |
Er det så kun Guava der ikke har fået deres statistikker op og kører igen ? Kan logge ind igen, men ikke se mit optjente beløb, eller jo et beløb, men absolut ikke som det skulle være |