Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ligger 1 i min niche - Hvad gør jeg nu?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er så heldig at efter 12 måneders hårdt arbejde, at ligge absolut nummer 1 på næsten alt hvad der har med Twilight at gøre.

Der er dog et sidste søgeord jeg arbejder på som er ---> Breaking Dawn 

Hvor vigtigt er det at jeg fortsætter med at linkbuilde? Jeg har ikke ret mange konkurrenter end Saxo og CDON.com som sælger bøgerne og filmene.

Er det nok at det kun er 1 gang om ugen jeg skaffer et par links, eller skal jeg fortsætte det hårde arbejde som godt kan blive træls i længden?

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 22:12

Du skal foresætte med at linkbuilde, konkurrenterne må jo ikke overhæle dig :) Det virker som du har arbejdet meget hårdt med det, så jeg tror godt du kan trappe lidt ned... Mit forslag er at du skaffer et link om dagen. 

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Vejle
Tilmeldt 14. Dec 11
Indlæg ialt: 104
Fra  Børne-Shoppen I/S Litet.dk Skrevet kl. 22:14

Alexander Baandrup Larsen:
Mit forslag er at du skaffer et link om dagen. 

Som Alexander siger, så er det rigtig godt at skaffe et godt, i stedet for fem dårlige! Yes

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:39

lave så meget godt man kan overkomme

skrive jævnligt presse meddelers ud

vær aktive over alt 

vis kan få mere godt indhold siden så skriv det på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 22:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Fortsæt stille og roligt med at linkbygge, betal nogen for at poste regelmæssigt og sats så på en ny side i nogenlunde samme niche. Er der ikke nogen serier eller lignende som er populært? Med en ledende position på Twilight er du i den perfekt situation for at udvide din portefølje med et nyt website. Nu har du jo lært hvordan du dominerer en niche i den kategori så nu bliver det nemmere næste gang. Husk på du allerede har en masse brugere som du kan lede videre til din nye side, samt du kan få seo værdien fra dit Twilight website med et simpelt partner link til din nye side. Tjek folkene bag I Can Has Cheezeburger som har en række lignende sites alle sammen bygger videre og med deres tidligere success. Ham der har siderne er i øvrigt en af de rigeste internet drenge og er så vidt jeg ved kun i tyverne.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 22:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Erik Hamre:

Fortsæt stille og roligt med at linkbygge, betal nogen for at poste regelmæssigt og sats så på en ny side i nogenlunde samme niche. Er der ikke nogen serier eller lignende som er populært? Med en ledende position på Twilight er du i den perfekt situation for at udvide din portefølje med et nyt website. Nu har du jo lært hvordan du dominerer en niche i den kategori så nu bliver det nemmere næste gang. Husk på du allerede har en masse brugere som du kan lede videre til din nye side, samt du kan få seo værdien fra dit Twilight website med et simpelt partner link til din nye side. Tjek folkene bag I Can Has Cheezeburger som har en række lignende sites alle sammen bygger videre og med deres tidligere success. Ham der har siderne er i øvrigt en af de rigeste internet drenge og er så vidt jeg ved kun i tyverne.

Hej Erik

Jeg er i fuld gang med at "efterligne" mit Twilight site med The Hunger Games som også er noget ala samme stil Smile Jeg kan sagtens mærke, at det går hurtigere med at få hjemmesiden oppe at køre.

Jeg ligger faktisk allerede i top 3 med de vigtigste søgeord til The Hunger Games. Så det er jo meget godt.

Men tak for tipsene alle sammen! Jeg kan forstå at det er nødvendigt at fortsætte med at linkbuilde. 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 23:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, altid godt at linkbygge, men måske fokusere mere på branding og direkte besøgende fx ved hjælp af partnerlinks fra udenlandske Twilight sites og pressemeddelelser som havner på de store netaviser. Du har jo en førende position så de vil sikkert være interesserede i en historie op til en Twilight event.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 05:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Alexander Baandrup Larsen:
Mit forslag er at du skaffer et link om dagen. 

Antallet af links siger meget lidt. Om det er et om dagen eller et om ugen er ligegyldigt, det er kvaliteten der skal ses på.

Jeg ville meget hellere have et link om ugen fra blogs hvor jeg skriver et gæsteindlæg end et om dagen fra f.eks. kommentarlinks.

Forestil dig du laver et interview med et par af dine brugere og laver en seriøs artikel om hvorfor kvinder tiltrækkes af twilight universet. Det er overhovedet ikke umuligt at den kan blive bragt på et af de store kvindesites i Danmark, selvfølgelig med et link tilbage til siden (før du skriver til nogen og spørger om de er interesserede tjekker du at de bruger dofollow i deres artikler).

Dermed kan du opnå links meget få andre kan opnå.

Det kan sagtens tage 2 uger og en del arbejde at skaffe et link, til gengæld får du en værdi eventuelle senere konkurrenter har meget svært ved at hamle op med. Så i stedet at fokusere på f.eks. "1 link om dagen", skulle du tage og fokusere på at udnytte din position til at få nogle links som er svære.

Hvis du er rigtig fræk kunne du med fordel begynde at arbejde endnu et domæne op som kan give værdi til andre projekter i fremtiden. Forestil dig du har en personlig side med information om dig selv og dine projekter. Når du laver et indlæg kan du måske i nogle tilfælde både få et link til twilight-danmark og et link til din personlige side. Hvis der f.eks. i starten eller slutningen af artiklen står at den er skrevet af "Sasa Kovacevic" (link til personlig side) som driver "Twilight-danmark" (link til twilight-danmark.dk).

Så kunne du løbende få nogle autoritetslinks til din personlige blog, som selvfølgelig linker til dine projekter også. Når du starter et nyt projekt og laver linket fra din personlige blog er der instant linkjuice.

Det gælder om virkelig at tænke kreativt og være lidt fræk hvor det er muligt og ikke så snævert fokusere på f.eks. "1 link om dagen".

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 07:26
Hej,

Det er ikke nok at være nr. 1, hvis kun 5% klikker på din title.

Det næste mål må være, at få endnu flere til at klikke på din side.

Og foresætte med kvalitets linkbuilding.

Mvh
Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 08:16

Offtopic: Jeg synes det er en meget meget flot side du fik lavet der. Undrer mig ikke at du har fin succes med den.

Held og lykke med The Hunger Games også.

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)