Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er man direktør når man bestiller sine visitkort på Vistaprint?

Side 6 ud af 7 (63 indlæg)
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Har man en succesfuld virksomhed, med god og sund omsætning, så er direktør fint med mig. Men de der små wannabe virksomheder er nok liiige kreative nok.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Casper Schneidereit:
Jeg er bedøvende ligeglad med, om en person skriver direktør eller ej på sit visitkort. Og det er uanset hvor mange ansatte personen har, og hvilken selskabsform personens virksomhed er.

Venlig hilsen
Casper Schneidereit
Adm. Direktør ;-)

SÅDAAAAAAAAAAAAAAAAAN skal det FANDME lyde:) En klog mand sagde engang - "store ting kommer af store visioner" Eller drømme kan skabe yderligheder - Jeg er træt af dansk mentalitet "At man intet er"! Fuck det! En leder i et bitte firma kan også være CEO - bare visionerne er der! "The magic of thinking big" - hvis nogle har læst den!?

Jeg har et mellemstort firma nu - og vi vokser og vokser - og på mit første visitkort - inden jeg overhovedet havde fået min første omsætning stod:

Jesper Møller - direktør

Nu kalder jeg mig bare CEO og partner

Og fristes til sidst om at spørge: Dem der ikke kalder sig direktør - om de overhovedet har visioner?:)

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen der står jo direktør på de breve man får fra erhvervs- og selskabsstyrelsen mv. selvom man er ene mand i virksomheden, gør der ikke? Det skriver min revisor da også i årsregnskabet at jeg er, selvom jeg er eneste ansatte i virksomheden. Kan slet ikke forstå hvorfor nogle er så bange for den titel. Det er jo bare en titel, ligesom programmør, sekretær eller økonomichef er det. Men hvis man hellere vil kalde sig ejer, så fred være med det. Det er bare ikke helt den rette titel efter mit synspunkt, da man sagtens kan eje en virksomhed uden at være direktør i virksomheden.

 

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Personligt mener jeg folk må skrive hvad de vil på deres visitkort med dertil hørende konsekvenser. Men come on - vistaprint - så dyrt er det heller ikke at få trykt 500 - 1000 visitkort.
Anyway, langt de fleste nystartede virksomheder vælger ofte som noget af første når de er blevet 'etableret' at investere lidt i deres identitet, logo, brandig mv.
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg synes det er foruroligende så mange i denne her tråd der vælger at kalde sig selv Jesper for at opnå status. Giv os andre en chance !

:)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

JesperMoeller:
Og fristes til sidst om at spørge: Dem der ikke kalder sig direktør - om de overhovedet har visioner?:)

He.. Jeg har store visioner, men de ligger sgu ikke i en eller anden titel. Der var faktisk ikke noget der kunne rage mig ret meget mindre, end at forsøge at få andres anerkendelse. Og det er vel i virkeligheden det man forsøger at få, ved at vælge denne titel. 

Hvis folk vil anerkende mig skal det være på det jeg opnår, ikke det jeg kalder mig :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

igang:
Hvis folk vil anerkende mig skal det være på det jeg opnår, ikke det jeg kalder mig :o)

Dvs du kulturelt er til "achievement" fremfor "ascription".

Der er stor forskel på hvad der vægter mest i forskellige kulturer. Her taler jeg ikke lande. Der kan nogengange være langt større kulturforskelle indenfor fagskel end der er imellem landegrænser. 

Det er skrevet bag øret, hvis jeg skal sælge noget til dig :-)  

Der er dog rigtigt mange, der tænker anderledes der, som Thomas Rosenstand, også har forklaret. Så tænk på hvem den er til.

Eller gør som en del også gør. Ikke at bruge et visitkort til at hjælpe modtageren men at pleje eget ego ved at skrive "I'm CEO Bitch" eller "Jeg er bare mig". Begge af disse er totalt egocentrerede, selvom den sidste foregiver over for sig selv ikke at være det. De tænker ikke på modtageren :-) 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gita har en god pointe. Der kan faktisk være en total afgivelse af ego ved at sige : " Du kan kalde mig hvad du vil, og jeg vil kalde mig det samme "

Sådan har jeg det selv. For mig er det bare business. Jeg bliver til gengæld såret hvis nogen siger noget grimt om mig personligt. Og privat er jeg også bare Jimi

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Gita Street:
Der er stor forskel på hvad der vægter mest i forskellige kulturer. Her taler jeg ikke lande. Der kan nogengange være langt større kulturforskelle indenfor fagskel end der er imellem landegrænser. 

Det er jeg helt enig i, og jeg har som nævnt også visitkort med titel liggende, til de steder jeg ved at det er en del af gamet. Men det er mere for at pleje mit ego i form af at optimere min chance for at få ordren, end for at flashe en titel. En titel den type virksomheder heller ikke bliver specielt imponerede af, men det signalerer på hvilket niveau vi forhandler og træffe beslutninger. Og det kan være vigtigt.

Men jeg oplever jo også mindre virksomheder der bliver meget benovede over at de forhandler med *indsæt selv en stor titel her* hos en konkurrent, og derfor ikke er specielt imponerede (eller måske ligefrem skuffede) af at jeg ikke har samme høje titel på mit kort. Det er også en del af gamet, og selvom jeg har et bedre produkt eller en bedre løsning, ved jeg at jeg alene derfor er bagud på point i den situation.

Så man skal ikke underkende værdien af titler, og det gør jeg heller ikke. Men jeg er bare ikke vild med dem, og derfor bruger jeg dem helst ikke selv.

Off topic: Det klædte dig bedre med mørkt hår :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Den her diskussion omhandler lidt det samme, som hvordan man skal gå klædt mm.

Nogen skal gå i jakkesæt, fordi ellers synes de selv eller firmaet, at de virker useriøse, mens andre hellere tager en polo eller hættetrøje og et par jeans på, fordi de føler sig bedst tilpas sådan.

Uanset hvad, så skal man vel blot vælge den vej, som man selv føler er bedst for en. CEO, Adm Direktør eller bare ham i hættetrøjen. Der er ingen lovgivning på området, så der er frit valg på alle hylder. Det vigtigste er blot, at man er sig selv uanset titel eller påklædning...

At nogen så kan gøre en så lille ting til et problem, det forstår jeg nada af... Man må vel bare respekterer, at nogle værdsætter titler højere end andre, og at det er deres valg, at benytte den pågældende titel. Der kan være mange årsager til titlen-jagten, men den største ligger i opdragelsen. Ellers skulle man prøve at leve i Tyskland, hvor titler er et status symbol i HELE samfundet!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 6 ud af 7 (63 indlæg)