I forbindelse med min nye hjemmesiden, tror jeg det er på sin plads at lave et spørgeskema i blandt iværksættere med egen hjemmeside, om hvordan deres præferencer er angående at købe tekster online (pressemeddelelser, korrektur osv..)
Der er selvfølgelig en præmie til deltagerne, en tekst på 500 ord (kan frit vælge mellem pressemeddelelse, artikel eller nyhedsmail)
Vi vil gerne høre DIN mening hvis du har en hjemmeside, også selvom du aldrig vil købe en tekst.
Spørgeskemaet findes her (http://kwiksurveys.com?s=LIHDHK_6c265957)
PS: Det er ikke mig der skriver vinderteksten, og testen er anonym, du skal kun indtaste dit Amino/email navn hvis du vil være med i konkurrencen.
synes der mangler 1 felt hvad med løbende samarbejde er vigtigt for mig vide man ikke skal forklare samme igen og igen
pris listen forstod jeg ikke disse her linjer her 150kr for 300ord/300kr for 500ord og er der ikke nogle som levere billigere end det
Hej mikael,
Jeg tror at hvis begge parter er tilfredse med henholdsvis servicen og produktet, ligger der jo et løbende samarbejde i kortene, tror altid der er mulighed for løbende samarbejde hos en service udbyder.
Tror det er muligt at få SEO artikler for 100-200kr for 300 ord. Der ligger jo lidt arbejde bag sådan en artikel. Research osv.. Derfor er det som regel billigere at få læst korrektur når man har lavet teksten.