Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Speaker, forfatter, skuespillere SØGES

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

er der nogen der kender nogle gode Speaker, forfatter, skuespillere...?

Vi søger et antal Speaker, forfatter og skuespillere til at skrive kortere børnebøger der skal produceres som lydbøger.

I første omgang er det lydbøger til børn, men indenfor kort tid vil det også være lydbøger til voksne.

Teksterne der bliver skrevet vil i samarbejde med psykologer blive målrettet, så de er bygget op til at styrke børns selværd

Vores formål er at skabe lydbøger, der adskiller sig fra andre på markedet, idet vores er med til at styrke sindet hos lytteren.

Jobbet er på projektbasis. Løn vil blive forhandlet individuelt efter kvalifikationer. Dog skal det oplyses at løn forgår via royalties - dvs. der udbetales en procentsats af salg/omsætning.

Jobbet skal betragtes som et bijob, men for den rigtige kan der blive tale til et langtidssigtet samarbejde.

Er der nogen der kender nogen der kunne være interessante for mig at samarbejde med...?

mvh thor

Fra Odense SV
Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Look-A Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg kunne godt være interesseret ihvertfald i speaker delen, og kender sikkert også en fyr der ville være interesseret i skuespiller delen. Smid mig evt. en PB om hvad jeg skal sende for at komme i betragtning :)

Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg syntes at jeres projekt lyder super spændende, og hvad angår både speaker og skuespiller delen, så har jeg en del erfaringer inde for begge dele :)! 

Smid mig en PM, hvis du vil høre mere fra mig :) ! 

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

det lyder rigtig godt.

vi vil gerne høre noget tekst historie du har indtalt og evt et kort cv. det vi ligger mest vægt på er at man syntes at det er et spænde projekt og at vi finder en der er interesseret i et langtids sigtet samarbejde.

du må meget gerne sende lidt på min mail draemdarebelivedo@hotmail.com mit direkte nummer er 53708283

så kalder vi rimelig hurtig ind til en samtale også tager vi den der fra.

endelig ring hvis der er det mindste

med venlig hilsen

thor andersen

Fra Århus
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 65
Fra  Lydstudiet Aros Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Thor.

Hos Lydstudiet Aros har vi stor erfaring med denne slags opgaver, du er velkommen til at ringe og få en snak med os.

Du kan i mellemtiden smutte forbi vores hjemmeside, her kan du lytte til en lang række af vores speakere, samt læse mere om hvad vi kan.

Mvh

Jonathan Bennedsen
Tlf:70201240
www.lydstudietaros.dk
www.telefonkongen.dk

Tilmeldt 22. Sep 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thor.

Ser nu at dette er et indlæg af ældre dato og ved derfor ikke om det stadig er aktuelt.

Jeg har skrevet og udgivet en bog i december måned.

I flere år har jeg arbejdet og leget med tanken om diverse børne bøger der skal fremme forståelsen for de specielle børn med henblik på succes og anerkendelse af deres forskelligheder.

Jeg har i tyve år som skolelærer arbejdet med og ladet mig inspirere af børn i folkeskolen.Som terapeut har jeg ligeledes arbejdet med børns selvværd.

Er der stadig brug for sådan en som mig ift til et børnebogsprojekt med selvværd/ selvtillid for øje, er du velkommen til at kontakte mig på 29292587

Mvh Lone Luna Klint Grønbæk

Fra Lystrup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 23
Fra  The Wine Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thor.

Mangler I stadig speakere? Jeg indtaler selv på mit job speaks til diverse videos (som jeg selv filmer).

jeg bor i Århus, men det må vi finde ud af ....

Jeg kan sende links til videoerne så du/I kan høre min stemme :-)

Mvh.

Merete Martin Jensen

privat email: solskinsdag@hotmail.com

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

det er et gammelt opslag så det er ikke aktuelt længere. men prøv at kontakte Lydstudiet Aros det er nogle dygtige gutter det kan være de har brug for speakere i nogle af deres projekter.

held og lykke

Mvh thor

Fra Lystrup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 23
Fra  The Wine Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

mange tak for fiffet :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)