Hej Aminoer. Min fætter og jeg, har en masse planer og nogle ferie vi skal på (med kusiner og Mm..) Og vi synes det med at plukke jordbær lyder som noget vi godt kunne tænke os, fordi man tjener for det man laver.. Vi har googlet efter det, men det er alt sammen noget fra 2005.. Vi er 14 & 16. Og vil gerne lægge det meste af ferien af til det. Så kender du som kender en, som har en fætter som har noget sommerferie job, I danmark! Helst noget i nærheden af Sønderjylland, eller på sjælland (lolland, falster & møn) - eller et sted hvor der er overnatnings mulighedder, hvor vi måske kan tage telt med.. Vi er friske.. ;-) |
Jeppe Deele:Hej Aminoer.
Min fætter og jeg, har en masse planer og nogle ferie vi skal på (med kusiner og Mm..)
Og vi synes det med at plukke jordbær lyder som noget vi godt kunne tænke os, fordi man tjener for det man laver..
Vi har googlet efter det, men det er alt sammen noget fra 2005..
Vi er 14 & 16. Og vil gerne lægge det meste af ferien af til det.
Så kender du som kender en, som har en fætter som har noget sommerferie job, I danmark!
Helst noget i nærheden af Sønderjylland, eller på sjælland (lolland, falster & møn) - eller et sted hvor der er overnatnings mulighedder, hvor vi måske kan tage telt med..
Vi er friske.. ;-)
Hvad med at plukke jordbær på samsø?