Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris og Ros

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen

Har for noget tid siden åbnet min webbutik men der er alt for lidt gang i salget. Jeg vil derfor høre om i har nogle forslag til forbedringer.

Hvis i var besøgende. hvad ville jeres grund så være til ikke at købe noget/købe noget...

Det jeg selv har tænkt på er at den skal ændres så der ikke er så meget "standard-shop" over siden. Det regner jeg med at skulle ordne når goldenplanet lancere en ny version af deres shop.

Men er produkterne for dyre, har i ikke tillid til siden, er der for mange påkrævet trin forbundet med et køb osv osv.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:51
1) Annoncering, annoncering, annoncering, annoncering....
2) Du har et for småt udvalg. Medmindre du er den billigste med de produkter, tror jeg du får svært ved at bygge en forretning op omkring salget af dem.
3) Det ser ud til, at man skal oprette en konto for at købe... allerede der, ville jeg trykke på tilbage-knappen.

kort & godt :)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 22:08
Hej,

- Få et lidt mere spændende/indbydende design, måske noget som gør siden lidt unik Syntes den er lidt for hvid, få evt. nogle fitness-billeder med flotte og sommerlige farver.
- Lav selve forsiden mere indbydende, evt. med nogle af dine produkter. Tænk på at folk måske ikke ved hvad "powerball" eller "bodypad" betyder. Du skal fortælle dem hvad det er, og hvorfor de skal klikke sig videre og bestille det.
- Selve bestillingssiden er lidt uoverskuelig. "Indtast eller bekræft venligst dine informationer herunder." er den tekst som gør det mest uoverskueligt. Slet den evt. helt, da den ikke giver meget mening hvor den står.
- Få et lidt bredere sortiment, og find et andet navn til din diverse kategorien.

// Jesper Skov

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:04
Er enig i Tommy''s 3. punkt,

Du har STORE felter til login på din side, så man tror man skal være medlem for at købe noget....

Jeg ved ikke om man rent faktisk SKAL være medlem, men hvis dette er tilfældet skal du nok overveje at fjerne det! Det får mange potentielle købere til at springe fra. (Inkl. undertegnede)

Stieper

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Skrevet kl. 10:07
Loginboxen har jeg også selv tænkt på at fjerne. Man behøver ikke oprette en konto for at købe noget.

Men eftersom at i skriver det på denne måde må jeg hellere fjerne boxen.

Angående prisen, så skulle jeg da mene at jeg er endten er den billigste eller eneste på markedet.

Ved godt at sortimentet er for lille, men det var tiltænkt at jeg vil starte op på dette, og jo mere gang i butikken der kom, jo mere ville jeg kunne udvide sortimentet.

Men er der ellers andre problemer?

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 06:34
Hej Morols,

En lille søgning på Powerball på Gogle http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=HPEB,HPEB:2006-20,HPEB:en&q=powerball giver dette resultat så du er ikke alene, med hensyn til priserne ved jeg ikke, men en Adwords kampagne ser ikke ud til at ville koste dig en formue.

En anden ting er at når vi menesker går på nettet er det for at søge infomationer, så hvis jeg har en muskelskade, eller på anden vis skal trænes op, ja så er det for at afhjælpe dette problem, det jeg mener er, jo mere info du skriver om denne powerball som et redskab der kan afhjælpe problemer, jo mere hjælper du dem til at købe denne powerball, eller andre af dine produkter

Michael

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Skrevet kl. 16:02
Dato: 12-05-2007 21:50:53
Forfatter: Tommy
1) Annoncering, annoncering, annoncering, annoncering....
2) Du har et for småt udvalg. Medmindre du er den billigste med de produkter, tror jeg du får svært ved at bygge en forretning op omkring salget af dem.
3) Det ser ud til, at man skal oprette en konto for at købe... allerede der, ville jeg trykke på tilbage-knappen.

kort & godt :)

Med hensyn til punkt 1 er dette ugen hvor jeg har forskellige annoncekampagner til at starte. Så nu må vi se om punkt 1 ikke bliver opfyldt.

Jeg har nu fjernet login menuen at folk ikke tror at man skal til at oprette en konto for at købe noget.

Med hensyn til udvalget så vokser det, som tidligere beskrevet, på samme tid med at salget stiger.

En anden ting er at når vi menesker går på
nettet er det for at søge infomationer, så hvis jeg har en muskelskade,
eller på anden vis skal trænes op, ja så er det for at afhjælpe dette
problem, det jeg mener er, jo mere info du skriver om denne powerball
som et redskab der kan afhjælpe problemer, jo mere hjælper du dem til
at købe denne powerball, eller andre af dine produkter

Det kunne godt være at jeg skulle prøve at sætte en kampagne op på søgeordet museskade og se om det ikke kunne give noget salg.

Er der ellers andre gode forslag?

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 12:32
Også lige et par hurtige kommentarer herfra:

Jeg kunne muligvis være i målgruppen med en powerball, da du skriver, hvad den hjælper for, men ikke noget om, hvordan den bruges (jeg tænker på sikker anvendelse uden f.eks. at overbelaste nogle led osv.)

Porto er efter vægt, men jeg kan ikke se, hvad f.eks. et stk. powerball koster i porto FØR jeg har indtastet alle min personlige oplysninger. I det hele taget vil jeg gerne belønnes for at købe flere stk/mere i en butik, i stedet for at portoen bliver dyrere og dyrere, jo mere man køber, men det er selvfølgelig en smagssag, ved jeg godt.

Hvis du har en personlig tilgang til at sælge, det du gør, virker det også meget troværdigt, så kan du skrive noget om din baggrund og har du en succeshistorie, så frem med den. Du skriver intet om dig selv, ja man kan ikke engang ringe til dig. Det at man overhovedet ikke kan ringe til en eButik får mange gange mig til at vælge den fra (også selv om jeg sjældent ringer, men bare visheden om jeg kan, kan jeg godt lide).

Brug også forsiden til noget bedre, end at undskylde, du lige er startet og har et lille udvalg.

Kommentarerne er venlig ment, og jeg syntes shoppen som sådan er "fin" nok, men nu bad du vel om kritik, så det fik du

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 12:37

Lige en lille ting mere:

Dine pdf-filer virker ikke (skriver: FPDF error: Unsupported image type: bmp)

Du har også nogle små stavefejl/eller nok mere slåfejl rundt omkring. Dog ikke så slemt.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 13:52
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)