Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP hvad skal jeg gøre

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Min mand og jeg startede en transportvirksomhed for et år siden. Det har køre rimeligt godt for os, vi har vores egen lastbil og vi køre begge to og det er faktisk hele vores liv, men men for lidt over 2 uger siden gik det galt, min mand fik pludseligt en hjernehindeblødning og ligger nu på sygehuset, jeg forsøger på at køre virksomheden videre, men det er ikke nemt når vi har været 2 på bilen. På grund af hans sygdom har bilen også holdt stille i noget tid og nu kunne jeg godt bruge en der kunne låne mig/investere nogle penge i firmaet så jeg kan få lidt luft til at komme videre. Da ingen kan fortælle mig hvad fremtiden bliver for min mand har jeg tænkt mig at sende min søn på skolebænken så han kan få stort kørekort og komme med ud at køre, dette er hans ønske, men hvad kan jeg gøre for at komme videre er der nogen der har gode idèer.

Fra Randers
Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 23:22

Trist omstændigheder!

Hvis firmaet kører godt generelt, hvilket jeg opfatter ud fra det du skriver. Så vil jeg helt sikkert få en til at kører den anden bil, og evt. kan aflaste dig. Om det er din søn eller en du ansætter er ikke så væsentlig. Men hvis din søn er interesseret er dette oplagt. Håber du får styr på situationen, og din mand får den bedre.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 23:32

Hvis i har kørslen, er det så ikke et spørgsmål om at ansætte en til at køre det videre ?

Så har i muligheder for at få den på vejen igen, samt en indtjening mens sønnen snupper kørekortet

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)