Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Getmore.dk

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg havde samme problem med Shg, jeg ringede så til dem og oplyste dem venligst men bestemt om at såfremt de ikke ønskede at tilbyde mig samme favorable vilkår som private ville jeg vælge en anden hardware leverandør hvor jeg desuden ville lægge en pænt stører omsætning en stort set en hvilkensomhelst privat kunde :)

Det virkede så ... midlertidigt, men jeg syntes jeg har pænt mange diskutioner med dem.

Jeg vil gerne finde mig en leverandør som jeg kan stole på, tale med og som kan skaffe tilnærmelsesvist alt. Nogen forslag?
Fra Valby
Tilmeldt 3. Oct 05
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 13:52
Det var dog ærgerligt, at jeg først ser det her nu. Jeg har ventet i over en måned på min HD fra dem. Hver uge får jeg en mail om, at den ikke er på lager, men at den nok kommer om en uge.

/Marcus

-- ScanvoX --

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:43
Dato: 13-05-2007 00:45:09
Forfatter: mcsolutions
Jeg havde samme problem med Shg, jeg ringede så til dem og oplyste dem venligst men bestemt om at såfremt de ikke ønskede at tilbyde mig samme favorable vilkår som private ville jeg vælge en anden hardware leverandør hvor jeg desuden ville lægge en pænt stører omsætning en stort set en hvilkensomhelst privat kunde :)

Altså at du som firma vil få samme rettigheder som privatkunde?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:45
Niels: Try again you are not making sense.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:48
Nemt.... du skriver at du vil have de samme rettigheder som private... Enten handler du som privat og HAR de samme rettigheder eller også så handler du som firma og VIL HAVE de samme rettigheder.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:49
Ja og hvad forsøger du at kommunikere ved at sige sådan? Du sluttede din sætning med et spørgsmåltegn hvilket indikerer at du vil have mig til at svare noget? Hvad skal jeg svare på ? :)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:57
Dato: 02-08-2007 14:49:04 Forfatter: mcsolutions Ja og hvad forsøger du at kommunikere ved at sige sådan? Du sluttede din sætning med et spørgsmåltegn hvilket indikerer at du vil have mig til at svare noget? Hvad skal jeg svare på ? :)

Det var et simpelt spørgsmål. Men lad det ligge....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:35
Dato: 13-05-2007 00:45:09 Forfatter: mcsolutions Jeg havde samme problem med Shg, jeg ringede så til dem og oplyste dem venligst men bestemt om at såfremt de ikke ønskede at tilbyde mig samme favorable vilkår som private ville jeg vælge en anden hardware leverandør hvor jeg desuden ville lægge en pænt stører omsætning en stort set en hvilkensomhelst privat kunde :)

Det virkede så ... midlertidigt, men jeg syntes jeg har pænt mange diskutioner med dem.

Jeg vil gerne finde mig en leverandør som jeg kan stole på, tale med og som kan skaffe tilnærmelsesvist alt. Nogen forslag?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:20
Ja Itbutikken var et godt bud ... indtil de blev opkøbt af SHG :)

Jeg handler primært hos Midt-data og Prc-data nu som ligger i Viborg ... aka , jeg kan køre ind og hente mine varer hos dem. Men det er jo ingen total leverandør, har kigget lidt på en der ligger her i Skive, men da jeg ringede og bad dem og priser lovede de mig at maile dem næste dag gik der ... ja det er 3 uger siden og jeg venter stadig på svar fra dem :)

Fra Solbjerg
Tilmeldt 13. May 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:36
Hej Alle,

I er velkomne til at prøve mig på noel@noel.dk næste gang I skal bruge it-udstyr - jeg vil ikke promovere firmaet jeg arbejder for herinde, men jeg skulle nok kunne klare det meste :)

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)