Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

bulldesign.dk:

Du snakker jo om flere punkter i det indlæg jeg citerede fra. Hvis jeg havde citeret hele indlægget havde man som læser blevet lidt forvirret. Derfor tog jeg kun en del af indlægget. Og jeg tror bestemt ikke jeg har fejl citeret.

min menin er ikke den som du skriver ned under og det kan du også læse viste du altså læste mit indægget jeg fattet du kom ville kommenterer for at vise hvordan man kan gå over grænsen ved at fejl citeret og du er god til at vise hvordan man prøve vise man ikke forstår det er forkert at gå over grænsen, jeg har forstået dit budskab at du din måde vise hvordan man går over grænsen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 22:15

Hvorfor skal du være så flabet.

Mikael christiansen:
jeg har forstået dit budskab at du din måde vise hvordan man går over grænsen
.

Du har åbenbart ikke forstået det jeg har skrevet

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 22:22

Årh så lad da vær! 

Folk har forskellige meninger ikke, thats it!
Desuden har Christian også skrevet han godt kunne se det sjove i det!

Det i sidder og diskutere om, syntes jeg er DYBT ligegyldigt! Desuden har jeg slet ikke gidet, at læse det halve af hvad i skriver. Jeg gik simpelthen kold. Det er manden her som syntes siden var for uoverskuelig, alexander laver den tegning der og THATS IT! 

Gør det som vi unger siger her hvor jeg bor: ''Take a Chillpill dawg!''

- Mads Grønning 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:05

bulldesign.dk:

Hvorfor skal du være så flabet.

Mikael christiansen:
jeg har forstået dit budskab at du din måde vise hvordan man går over grænsen
.

Du har åbenbart ikke forstået det jeg har skrevet

jeg har fattet du kun tog en del for at prøve en grænse af længere er den vist ikke ,det kunne ikke undgås når det gøres og du vil jo bare vise mig det du og enhver vis indlægget kan jo læse det giver en anden mening vist man tog hele indlægget ,men nu læser alle ikke alt og skinner og hvordan skal jeg kunne kommenterer et indlæg der kun tager en del af indlægget helheden det giver mening

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:24

an

Mads:

Årh så lad da vær! 

Folk har forskellige meninger ikke, thats it!
Desuden har Christian også skrevet han godt kunne se det sjove i det!

Det i sidder og diskutere om, syntes jeg er DYBT ligegyldigt! Desuden har jeg slet ikke gidet, at læse det halve af hvad i skriver. Jeg gik simpelthen kold. Det er manden her som syntes siden var for uoverskuelig, alexander laver den tegning der og THATS IT! 

Gør det som vi unger siger her hvor jeg bor: ''Take a Chillpill dawg!''

- Mads Grønning 

han tog en del af mit indlæg jeg ved ej hvorfor , men vis jeg kommenteret ville jeg det gå til næste side bare vis kom en imellem .

Nu er det suport om amino.dk så det er selvfølgelighed man hjælper en anden amino.dk bruger frem , for en debat ses tit køre af sporet vis kun tager en del af indlægget og da det nu sagde noget andet , når kun tog en del af indlægget

vis kommenteret skulle jeg boost første op forklare igen sammen hvad lige forklaret.

Vis skulle lave sådan et indlæg ham der før lavet det knapper nyt indlæg med pile skulle han lave smiley med og skrive lidt mere tydeligt det var for sjovt , da jeg mener man godt kan gå til grænsen men når gør det skal man gøre opmærksom på det meget tydeligere at det var for sjovt .

Jeg ved ikke rigtigt hvorfor kommenterer mig og kun tog den lille del af indlægget , det kunne kun skabe misforståelser og der gik det over min grænse for hvordan skal en tråd udvikle sig , når man ikke har helheden det er afgørende man tager helheden og det har jeg lært endnu mere i dag da jeg følte med egen krop når andre gør det imod en , ikke fordi gør men jeg vil i hvert fald tænke mere frem over vis jeg tager kun et stykke af noget selv om det ikke var mig der gjorde dette tog en lille del af et indlæg

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 00:26

Det har du jo også ret i, men syntes bare det gik over gevind på en eller flere måder!  Sådan en diskution kunne man eventuelt have taget privat, eller noget, men kan godt se det :)!

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)