Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

bulldesign.dk:

Hvorfor skal jeg tage hele dit indlæg når jeg kun taler om det første du har skrevet.....

fordi det siger noget andet når man kun tager en linje tekst , men du viser hvordan man kan tage , en del ud ad en sammenhægn og det siger noget andet , vis det er dit budskab at prøve at få en anden mening ud ad mit indlæg , ja så lykkes det fuld ud , men et er sikkert jeg kan ikke bruge det du skrev til noget da du kun tog en del af indlægget og det derved siger noget andet

men som sagt prøver du bare nok på din måde vise hvordan man kan prøve at gå mere over grænsen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:00

bulldesign.dk:

Hvorfor skal jeg tage hele dit indlæg når jeg kun taler om det første du har skrevet.....

fordi når man skriver noget , er det sammenhængen i det hele skrevet der giver mening hvad jeg mener at kun tage en del af indlægget giver en anden mening

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 21:02

Synes du selv man går over grænsen ved at citerer?? Og nej det siger ikke noget helt andet - jeg har bare citeret noget af din tekst. Men alle har vel sin egen holdning.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 21:03

Vi begge står og taler uden om debatten - lad os bare stoppe her. Jeg tror vel Christian har fået et svar.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:05

bulldesign.dk:

at gå over stregen, vil du sikkert blive hjulpet tilbage.

et eksempel man kan tage ord , du taget en sætning , der ligger op ad , så mit indlæg giver en anden mening , derfor viser jeg lige hvordan en debat kan gå vis tages sætninger ud ad en del

dette her er uenig , jeg mener det er forkert man bliver ikke hjulpet tilbage ved at gå over stregen , det kan godt være du mener det er okay at gå stregen men der jeg uenig med dig

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 21:10

Men sådan citerede jeg det bare ikke. Og når en amino læser indlæg starter han vel fra toppen, og skimmer ned af. Så har personen sikkert læst dit indlæg før mit.

Stop bare her.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:26

bulldesign.dk:

Men sådan citerede jeg det bare ikke. Og når en amino læser indlæg starter han vel fra toppen, og skimmer ned af. Så har personen sikkert læst dit indlæg før mit.

Stop bare her.

jeg håber du har forstået man tager hele ikke delen af indlægget , du har fejl citerede

vis du kan læse , kan læse jeg skriver han skulle have tilføjet mere i teksten med mere

ikke korrekt ikke alle læser alt ,de skinner ikke altid hele indlægget og derved kan en lang tråd starte , da du ikke citerede korrekt , men tog en lille del så , du kunne sige noget lidt andet end jeg mener , desuden vis jeg kommenterer og mener fejl er det nødvendigt jeg tager hoveddel da vi kommer på side 3 og så er forvirring total , men sikke mange indlæg man skal lave for , så skal jeg , både lige få det indlæg frem næste side igen og må dobbelt poste en del indlæg

Tilmeldt 1. Feb 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:33

Hej,

Det tager lidt tid at vende sig til siden, men den er meget enkel og god at anvende efter kort tid.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 21:38

Kan jeg lægge låg på ved at konstatere at jeg 

1) Ikke var ironisk eller morsom i min første tråd, men dybt frustreret (og muligvis lidt træt..)

2) jeg har fundet "Skriv indlæg"-knappen, og jeg kan udemærket se det sjove i Alexanders billede med de røde pile.

3) Jeg beklager hvis jeg fik trådt folks følelser over tæerne - jeg har ikke brugt Amino i et godt stykke tid, og jeg havde en eller anden sær forventning om at min "Feedback" (via Feedback-knappen) ville blive sendt til en eller anden form for support, og ikke ud i plenum.

Det håber jeg ihvertfald :-) . 

/Christian

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 21:39

Du snakker jo om flere punkter i det indlæg jeg citerede fra. Hvis jeg havde citeret hele indlægget havde man som læser blevet lidt forvirret. Derfor tog jeg kun en del af indlægget. Og jeg tror bestemt ikke jeg har fejl citeret.

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)