Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Ez:

Ryd op! Jeg kan knap nok finde ud af hvordan jeg opretter et indlæg. Måske Amino skulle bruge "Mor-testen" eller "Kæreste-testen" engang imellem, for at holde siden overskuelig? (for de uindviede, så går førnævnte test i al sin enkelthed ud på at man lader førnævnte udføre en række opgaver på ens side og så holder man øje med tid og frustration).

Hej Christian

Ja der sker meget på Amino.

Der kommer hele tiden nye tiltag og det er svært at gøre det hele overskueligt med så mange funktioner og services.
Men du kan trygt stole på, at vi hele tiden forsøger at gøre det bedre og vi lytter meget til hvad folk siger og skriver til os.

Lige nu arbejder vi på at implementere den samme topbar på alle services og forbedre navigationen en smule.
Der er det gået lidt for stærkt, men sådan er det i en iværksætterbiks.
Men kom endelig med forslag til hvad du konkret mener vi kan gøre bedre, vi lytter.

De bedste hilsner

Martin

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 11:36

Alexander Baandrup Larsen:
MEN til en anden gang (Hvis du ikke kan huske hvordan man opretter et indlæg) er det den store grønne knap der ligger centralt på forsiden hvor der står: "Skriv nyt indlæg"

Der var den sørme Wink Tak for hjælpen! 

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 11:40

Jeg undskylder hvis du føler jeg gik over stregen... Det var ment i sjov :-)

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alexander Baandrup Larsen:

Jeg undskylder hvis du føler jeg gik over stregen... Det var ment i sjov :-)

- Alexander Baandrup Larsen

man skal tit gå til stregen vis vil frem i verden sådan er det , man skal provokere nogle gange og jeg kunne ej se meget feedback fra tråd starter , men jeg kunne da udmærket bruge der er var flere aktive bruger og det kommer der kun , vis man siger tingene lige ud uden at træde oven på hinanden måske skulle du have sat en smilye Big Smile der så var indlægget helt hjemme vil jeg mene

men man skal altid køre med 110% for  at videre formidle sin viden , det vil give der er gang i forummet med en masse viden

man skal både modtage og tage imod kritik og stregen er altid svær at sige , men brug sin sunde fornuft og vi alle hjælper hinanden i samlet folk frem ad i amino.dk iværksættere forum det skal blive så stort som aldrig før har været og med så mange aktive bruger der giver viden og andre der får viden de samme modtager og giver hinanden i samlet folk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 16:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Og jeg syns det var sjov! Wink Jeg kan jo godt se de fjollede I at jeg ikke kunne se knappen på forsiden.. måske det er den dér med at se skoven for bar træer?

Anyways, jeg er enig i Michaels kommentar - det er fint at gå til grænsen, det skaber gode debatter!

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 16:25

Mikael christiansen:
man skal tit gå til stregen vis vil frem i verden sådan er det , man skal provokere nogle gange

Det kan godt være det er sådan for dig - men ikke herfra.

Hvis du hjælper andre UDEN at gå over stregen, vil du sikkert blive hjulpet tilbage. Jeg tror udmærket godt at Christian kan se at der står en grøn knap, hvor der står "Skriv nyt indlæg" - Men så at Alexander laver et billede med 10 pile, det er flabet -

Mikael christiansen:
vis vil frem i verden sådan er det
Og sådan kommer man ikke frem i verden.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 16:33

Christian Ez:

Og jeg syns det var sjov! Wink Jeg kan jo godt se de fjollede I at jeg ikke kunne se knappen på forsiden.. måske det er den dér med at se skoven for bar træer?

Anyways, jeg er enig i Michaels kommentar - det er fint at gå til grænsen, det skaber gode debatter!

Yes 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:40

bulldesign.dk:

Mikael christiansen:
man skal tit gå til stregen vis vil frem i verden sådan er det , man skal provokere nogle gange

Hvis du hjælper andre UDEN at gå over stregen, vil du sikkert blive hjulpet tilbage. Jeg tror udmærket godt at Christian kan se at der står en grøn knap, hvor der står "Skriv nyt indlæg" - Men så at Alexander laver et billede med 10 pile, det er flabet -

Mikael christiansen:

jeg er uenig da du kun har taget en del af mit indlæg , fy skam dig , det får jeg ikke meget ud ad , udover du prøver give mit indlæg en anden mening og der har du et godt eksempel hvordan en debat tråd kan køre af sporet og dette kan intet godt medfølge

man skal sm jeg skriver finde den gylde middel vej og vis du læser hvad jeg skriver skulle han havde taget en smiley med

jo , man kommer længste med gå lige til stregen , man skal ikke gå over dem som du gør nu det er når tager kun et stykke af indlægget og derved siger noget andet end det der stod indlægget , man kun jo ikke få meget debat ,når man kun tage det lille stykke i indlægget og de ord man synes , man kan bruge imod dem person

men måske har du bare prøvet vise man godt kan gå mere over stregen , som du gør nu , ellers forstår jeg ikke helt formålet med kun at tage en del af indlægget

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 20:49

Hvorfor skal jeg tage hele dit indlæg når jeg kun taler om det første du har skrevet.....

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:54

bulldesign.dk:

Mikael christiansen:

Mikael christiansen:

desuden her i om suport hjælp amino.dk 0 chance jeg kunne have tilføjet tekst da jeg ikke kan redigere indlæg i denne her del amino.dk , da jeg er ordblind for kommer der en gang imellem et par stavefejl eller ordbytning

vis du læser indlægget igen ,skriver jeg man skal ikke  gå over grænsen , oveni skriver jeg han skulle have tilføjet mere så man bedre kunne forstå at det er humor vis du læser mit indlægget , det skal være meget tydeligt det er humor og man skal aldrig gå over grænsen , i hvert fald så vidt mulig prøve at lade være med det

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)