man skal tit gå til stregen vis vil frem i verden sådan er det , man skal provokere nogle gange
Det kan godt være det er sådan for dig - men ikke herfra.
Hvis du hjælper andre UDEN at gå over stregen, vil du sikkert blive hjulpet tilbage. Jeg tror udmærket godt at Christian kan se at der står en grøn knap, hvor der står "Skriv nyt indlæg" - Men så at Alexander laver et billede med 10 pile, det er flabet -
vis vil frem i verden sådan er det
Og sådan kommer man ikke frem i verden.
jeg er uenig da du kun har taget en del af mit indlæg , fy skam dig , det får jeg ikke meget ud ad , udover du prøver give mit indlæg en anden mening og der har du et godt eksempel hvordan en debat tråd kan køre af sporet og dette kan intet godt medfølge
man skal sm jeg skriver finde den gylde middel vej og vis du læser hvad jeg skriver skulle han havde taget en smiley med
jo , man kommer længste med gå lige til stregen , man skal ikke gå over dem som du gør nu det er når tager kun et stykke af indlægget og derved siger noget andet end det der stod indlægget , man kun jo ikke få meget debat ,når man kun tage det lille stykke i indlægget og de ord man synes , man kan bruge imod dem person
men måske har du bare prøvet vise man godt kan gå mere over stregen , som du gør nu , ellers forstår jeg ikke helt formålet med kun at tage en del af indlægget