Så har jeg fået min webshop op og køre - Den hedder forbrugskunst.dk og sælger brugskunst. Der er stadig en del fejl og problemer med den, men den primære del virker. Så ignorer venligst lige stavefejl og dårlige formuleringer :-)
Jeg har lige lidt spørgsmål:
Hvad syntes du om design? Hvad kan gøres bedre?
Har du nogle generelle tips som jeg bare må vide? :-)
Jeg tænker på mhs til returvarer ved fejl, hvordan forholder jeg mig rent faktura mæssigt? Jeg sender selvfølgelig en ny vare ud, men skal jeg bare oprette en faktura til mit system på 0 kroner? Så jeg får bogført den vare som ryger ud af systemet?
Der er selvfølgelig en amino rabatkode på 10 procent (Amino)
Har du andre ting, så fyr løs! Jeg kan tåle kritik!
Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.
Så først URL og tænkte godt domænenævn, så kom jeg i tanke om det hedder brugskunst Hvad er forskellen fra den i november? (eller er jeg helt forvirret som sædvanlig?) http://www.prestadesign.dk/kunder/ny-webshop-til-forbrugskunst-dk
Når du tilføjer varer til kurven måtte der godt komme en pop-up med dette. Derudover så kunne kategorierne godt klare en opgradering i tekststørrelse.
Altid dejligt med den første webshop, så ønsker dig al held og lykke.
Men mest nogle små uskyldige ting som er svære at se.
Jeg håber om 2 år så hedder det ikke brugskunst mere, men forbrugskunst :-) Ej jeg ved stadig ikke om det er et godt eller ringe domæne navn, men nu er det valgt, så må jeg stå ved det.
Kategorier og tekststørrelser! Det er bestemt noteret. Og mhs til popup, så er det også noteret :-) Det sjovt jeg syntes personligt det irreterende med popup, men alle siger det skal der til, så jeg er efterhånden overtalt!
Takker
Jeg er grafisk designer, derfor er jeg ude på nettet og undersøge diverse nye trends ang grafik samt skabelser lavet af andre. Nu skal jeg selvfølgelig ikke pege ned på nogen. Jeg ved ikke hvem det er der har udviklet dit logo til dig, mén jeg er 100% sikker på at jeg har set samme udformning før, altså starten af dit logo det specielle F..
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
få google plus på siden og facebook og twitter og sørg for en masse likes , det giver trust værdi
overskrifter husk brug 1 h1 hver side de fleste sider er der oveni slet ikke brugt h2 , h3 , der gør siden mere overskuelig betingelse siden ville jeg bruge h2 eller h3 i under overskrifter derved er siden mere overskuelig
katerogier venstre side større så det let kan ses og ikke en lys links farve til lys baggrund vælge en mørk sort der
kontakt siden øverste op igen med cvr nummer adresse info det skaber lige lidt ekstra troværdighed
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Når man lægger flere vare i kurven end der er på lager, så får du bare at vide der ikke er nok på lager. Dvs. man skal selv sidde og "gætte" sig til hvor mange man kan bestille. Ville være rart hvis mængden bare blev reduceret til max, og så en popup med at mængden er reduceret.
Og så en tekst i stil med: "Hvis den oprindelige mængde ønskes bestilt, så tryk er HER - du skal dog være opmærksom på x antal dages leveringstid". Så risikerer du ikke at miste kunder ved at de ikke kan bestille den mængde de ønsker.
Når man lægger flere vare i kurven end der er på lager, så får du bare at vide der ikke er nok på lager. Dvs. man skal selv sidde og "gætte" sig til hvor mange man kan bestille. Ville være rart hvis mængden bare blev reduceret til max, og så en popup med at mængden er reduceret.
Og så en tekst i stil med: "Hvis den oprindelige mængde ønskes bestilt, så tryk er HER - du skal dog være opmærksom på x antal dages leveringstid". Så risikerer du ikke at miste kunder ved at de ikke kan bestille den mængde de ønsker.
Hmmm, skal lige se hvor stort problem det er med at den reagerer både med og uden www. Det mente jeg ellers var fixet. Kan se der er intet indekseret med www.. hmmmmmmmmm
Jeg er lidt uenig med max antal varer at det er et problem. Den stopper jo automatisk hvis man har smidt max i, og det er jo ikke varer man bestiller 10 af :-) Men det er en god ide med "x antal dages leveringstid", ved bestillinger over.
Takker