Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt dansk MLM koncept - hvad mener du?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 74
Fra  Jysk Skridsikring Skrevet kl. 07:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg behøver noget input i forbindelse med tre produkter i en serie, der hovedsageligt henvender sig  til kvinder. Behovet for produkterne er der, og hvis produkterne blev solgt gennem en webshop, der  blev kastet noget markedsføringskapital i, kunne det blive en rigtig god forretning.

Men jeg overvejer at gå en anden vej med disse produkter. Jeg har tænkt i MLM baner - især fordi jeg  er begejstret for systemet og alt, hvad der har med networking at gøre. Jeg har selv tidligere været  involveret i MLM og med stor succes. Min drøm har længe været at starte et dansk system op helt  fra bunden. Det er nu engang mest lukrativt at sidde øverst og se det hele vokse.

Derfor overvejer jeg at starte MLM system op med disse tre produkter.

Alle tre produkter er unikke, og jeg har eneretten til navnet og produkterne over den ganske verden.

Har nogen her på Amino erfaring i opstart af et sådan system, hører jeg meget gerne fra jer. Kommer  jeg i kontakt med et par stykker, der er i stand til at opsætte systemet inklusiv et rimeligt bonussystem, vil jeg være villig til at lade vedkommende blive partner/partnere i firmaet.

Der er en meget stor fortjeneste på produkterne, og jeg vil være i stand til at tilbyde en meget favora- bel provisions- og bonusordning for distribuører.

Lad mig høre jeres tanker, overvejelser, opfattelser - positive som negative - om idéen.

Mvh
Helge
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)