|
Følger lige med - håber det er i orden :-)!
|
Følger lige med - håber det er i orden :-)! |
Ja uden tvivl.. |
man skal vide hvad man laver, før man går i gang nul stavefejl , . grammatik skal være i orden lige ikke links hvor de slettes det skal man vide hvor , vis du ønsker et højt ranket avis kontakter du dem , det er ærligt vis du sider og ødelægger mine sides chancer for jeg ikke mere bruge disse ret meget mere da den der lavet arbejde for en kom til at tilmelde de forkerte steder husk søgeord og overskrifter i artiklen kan du få linket og huske de korrekte anker links så det giver seo effekt laver du artikler lange nok så de godkendes går ikke normalt sende 200 ord ind til avis og forvente de bringer det ,der skal laves et gennem arbejdet artiklen gerne 1000 ord og man deler dem op , tit chance de bringer det så , begrunde det så velformuleret så de bringer den ud finder du de rettet steder der meste passer til ens side emme ,derved omhandler siden computer går efter relevante steder der skriver meget om det derved har stedet i forvejen en stærk interne links struktur mod dine kerne ord ja det var lige grund ting og fejl der skal tænkes over jeg kunne komme i tanken om |
Selvfølgelig er der et marked for det! Hvis du vil gøre det hele lidt lettere og sjovere, så gå efter en niche i det marked. Mvh Anders Saugstrup |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.