Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger billig SEO ekspert

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej jeg kunne godt tænke mig at få lavet noget billigt seo arbejde på min weshop, er der en dygtig mand/kvinde som kan udføre dette på min webshop billigt? Send en pm eller kommentar med priser osv.

Mvh.
Andreas
www.iBixen.dk

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:32

jeg ved ikke hvad budget er men vis meget lavt ville jeg i første om gang lige rettet siden selv

lave titlen på 70 tegn med en sigende titlen til google på 70 tegn og skriv ikke forside på siden da ikke mange søger på google på ordret forside

lave interne links alle hver gang et kerne ord nævnes linker du hen til den side der omhandler dette kerne ord

skriv artikler ud og hver aktive over alt

spørg løs her på forummet ved hjælp og hent alt den gratis hjælp du kan ved at være aktive steder som her på amino.dk

tips ekstra her http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 11:48

Hej Ibixen

"Billig" & "ekspert" hænger rigtigt sjældent sammen. 

Syntes bestemt også du skal følge Michaels gode råd og starte med at rette lidt på din side først og give den en skalle selv. 

Du kan evt. oprette en tråd her på Amino hvor du spørger om SEO feedback på dit site, det er folk rigtigt gode til her på forummet.

Ellers, alt held og lykke :) 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)