Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

snydt 3 gange på 3 uger dårlig stime..

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe REMY det er jeg heller ikke siden 2009, men så skal jeg da lige love for at uheldet ramte mig :D

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da også uheldigt :).

Men håber da ikke at det er en generel funktion her på amino at 2 ud af 3 fusker eller leverer ikke som lovet herinde :).

Hvad er et forum, hvis man ikke kan lufte sine tanker? ;)

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe Dennis jeg er blevet snydt 3 gange, hvoraf 2 af dem var aminoer, :), men nu ser vi lige :) mon ikke de vågner op på et tidspunkt. 

Thomas 

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Tilmeldt 17. Jan 08
Indlæg ialt: 105
Fra  Festvognen - Fætterguf Aps Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er nu heller aldrig blevet snydt af nogle herinde. Men der findes jo altid brådne kar og naturligvis også aminoer der ikke har rent mel i posen.

Ideen med at lavet et forum hvor man kan skrive til aminocrew så de kan sortliste den på gældende bruger synes jeg et god. Det er jo grund til at lade stå til så andre også kan blive snydt.

Og ja en side hvor man hænger "snyderne" ud thja hvor ikke.... så længe man ikke skriver noget der er løgnagtigt eller forkert er det da kun godt at advare andre mod at blive snydt.

Jørgen

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ørts:

hehe Dennis jeg er blevet snydt 3 gange, hvoraf 2 af dem var aminoer, :), men nu ser vi lige :) mon ikke de vågner op på et tidspunkt. 

Thomas 

Så må de sku da til at steppe op!.

Ellers har du måske fanget dem som er lorten i tønden? :P

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Linde:
Jeg oplever slet ikke det samme problem - men det har nok også noget at gøre med at jeg altid kræver forudbetaling. Det kan anbefales! 

 

Det har været en af problemerne for mig - at betale forud. Så har arbejdet ikke været godt nok, eller folk "forsvinder" og svarer ikke på mails. Selv folk der er meget aktive herinde, svarer lige pludselig ikke....

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det muligt at bedømme folk herinde?.

For hvis ikke, kunne det være en fed funktion :). Ligesom hos trustpilot, skal det dog bevises at der har været en interaktion :).

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tager det ikke så tungt, det kun mindre beløb 500-1500 kr, hvor ham jeg har trøflet mig som ikke er amino, er  +10k så rynker jeg nok lidt. 

men ja, 2 af eksemplerne er fordi jeg har været for godtroen og betalt forud. :). og så har de ikke overholdt deres del af aftalen. 

Mvh Thomas

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ørts:

jeg tager det ikke så tungt, det kun mindre beløb 500-1500 kr, hvor ham jeg har trøflet mig som ikke er amino, er  +10k så rynker jeg nok lidt. 

men ja, 2 af eksemplerne er fordi jeg har været for godtroen og betalt forud. :). og så har de ikke overholdt deres del af aftalen. 

Mvh Thomas

Beløbet er da "næsten" ligemeget, er da et princip om at levere hvad man har lovet og gået ind til :).

Folk kunne skylde mig 2kr eller 100.000kr, jeg ville syntes det samme, og ville stadig have mine penge.

Næste funktion til Amino skal være at man kan escrow penge, så den anden ikke får en dinero før de leverer haha ;)

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er er også af princip det her :), 


Ja det kunne være en ny funktion :D

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)