cookie - en halv million hist og pist skattefrit ud kan være supergodt for privatøkonomien og behøver ikke være så tidskrævende igen at få det i orden. Køb noget med en stor avance normalt til engrospris og sælg den brugt til virksomheden. Ved ikke, hvor man kan fordoble sine indtægter hurtigere end ved at cutte skatten hvis vi leger at den ellers tager 50% normalt. Køb dit eget firma af dig selv - har set det og ja, det er helt lovligt.
cookie - loven er forskellig i forskellige lande og selvfølgelig er det helt lovligt at en dansk eller udenlandsk leverandør inviterer dig på rejse for at mødes og hvorfor ikke mødes et behageligt sted. Det er da en klassiker med at sende danske læger til london til konference, hvor de kun møder danske læger, men det er fedest at mødes i london og londom lokker dem til lægekonference betalt af en medicinalproducent.
Der skal bare være sammenhæng mellem markedsføringsudgifter og indtægter så er skattefar ligeglad. Jeg ringer og snakker med dem i ny og næ, når jeg er i tvivl.
Det frygtelige er egentlig at du læser mit indlæg som fanden læser biblen. Jeg siger man skal gør det lovligt i overskriften, men fortæller da, hvordan man kan køre den helt ud. Jeg vil bare kun anbefale man gør det lovligt så man ikke får problemer med skattefar.
Og så også til dig - tror ikke du skal regne med at en sådan mand har tænkt sig at respektere dit ønske om at smide ham ud på røv og albuer - for det første kan det være prisen for at få en mand som uanset hvor meget han ellers rager til sig er det hele værd.
Det endte faktisk med at købmanden fik nok af ham og fyrede ham lissom brian og du ville gør. Der gik ikke lang tid før han stoppede sit otium og igen sås fylde hylder op. Så æd at folk er som de er sålænge de giver overskud og ikke skaffer en told og skat på nakken eller bliv med at fylde hylder op og nyd jeres selvrespekt, mens en sådan type så laver kassen til en knap så selvudnævnt retskaffen person.