Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lærere søges til job i Thailand.

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Min kæreste kom til at skrive i mit navn. Jeg har slettet indlægget.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Som tidligere beskrevet i denne tråd har vi droppet idéen om hjælpe folk med få job som lærer i Thailand pga den super lave efterspørgsel desværre, men se bl.a på www.ajarn.com som er nævnt tidligere i denne tråd.

Nogle skoler tilbyder ikke arbejdstilladelse men sørger for et ED-visa (Education Visa) så sørg for få spørgen den pågældende skole ved ansættelses samtalen, de fleste tilbyder fair nok først efter 3 mdr. visa, da der er mange drifters der springer fra det ene sted til det andet. Jeg kalder mange "lærere" for backpackers da specielt native speakers hopper fra job til job.

Det ville være fedt hvis danske lærere fik et godt ry som engagerede og dygtige lærere og derved åbne døren for de næste der kommer til Thailand for at undervise.

Til dem der rejser ud, venter nogle spændende oplevelser langt fra turist Thailand.

Held og lykke til alle.

Henrik Hansen

Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hej Henrik!! 

jeg kan godt se det er et gammelt indlæg men vil bare gerne vide om i stadigvæk sender lærere til thailand i det nye år og om det er muligt at komme i betragtning!! Mvh. Henrik Anderswen

Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

henke4life:

hej Henrik!! 

jeg kan godt se det er et gammelt indlæg men vil bare gerne vide om i stadigvæk sender lærere til thailand i det nye år og om det er muligt at komme i betragtning!! Mvh. Henrik Anderswen

Har du læst indlægget over dit eget?

Mvh Kristian

Tilmeldt 30. Oct 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg vi er to gutter på 26, der er færdige med læreruddannelsen til sommer, vi er uddannet i Dansk, religion, historie og hjemmekundskab, vi er yderst interreseret i at høre mere om muligheden for, at tage en tur ud og få noget lærererfaring i østen, så vi meget gerne høre mere, og meget gerne på mail. ksn-sumu@hotmail.com

M. Vh. Kasper Nørgaard

Tilmeldt 20. Sep 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glenn!

Jeg har prøvet at slå Koh Lanta's skandinaviske skole op på google, og fandt noget gennem Jysk Rejsebureau. Er det mon i forbindelse med det rejseselskab, du mener, man kan undervise på en skole på sit modersmål (altså dansk)? Ved du evt. mere om det, for jeg kan ikke se, hvordan jeg kan sende en ansøgning til denne skole. Eller kender du andre skoler, hvor der bliver undervist på dansk eller andre skandinaviske sprog (?) Min kæreste er uddannet dansk-, historie- og samfundsfagslærer, og er ikke interesseret i at undervise i engelsk (men evt. PÅ engelsk, i f.esk. historie og samfundsfag). Kan vi så godt skyde en hvid pil efter at undervise et sted i Thailand?

Mvh. Trine

Tilmeldt 20. Sep 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Glenn Meyer:
Koh Lanta har faktisk en skandinavisk skole, så her vil du også have mulighed for at undervise på dit modersmål.

Hej Glenn!

Jeg har prøvet at slå Koh Lanta's skandinaviske skole op på google, og fandt noget gennem Jysk Rejsebureau. Er det mon i forbindelse med det rejseselskab, du mener, man kan undervise på en skole på sit modersmål (altså dansk)? Ved du evt. mere om det, for jeg kan ikke se, hvordan jeg kan sende en ansøgning til denne skole. Eller kender du andre skoler, hvor der bliver undervist på dansk eller andre skandinaviske sprog (?) Min kæreste er uddannet dansk-, historie- og samfundsfagslærer, og er ikke interesseret i at undervise i engelsk (men evt. PÅ engelsk, i f.esk. historie og samfundsfag). Kan vi så godt skyde en hvid pil efter at undervise et sted i Thailand?

Mvh. Trine

Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvordan er mulighederne for job i Thailand pt? Jeg er læreruddannet og efter at jeg afslutter et vikariat efter nytår ønsker jeg at søge nye udfordringer. Du skriver at der løbende mangler danske lærere i de nævnte områder? Håber på dit svar :)

 

Mvh Signe.

Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Udover siden Ajarn.. kan du henvise til steder eller personer der ved mere om at undervise i dansk i Thailand???

Mvh.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Signe,

Vort firma har en lille sideline, hvor der undervises i dansk for thaiere, så jeg ved, hvor vanskeligt dette marked er. Og her skal man samtidig have en smule kendskab til thailandsk kultur og sprog.

Der er desuden masser af begreber, der ikke kan oversættes direkte - fest på thai betyder fx ofte noget andet end fest på dansk, og sådan kan jeg blive ved.

www.danishschool.dk/thailand/

Alternativet er at komme ud på internationale skoler og undervise danske børn i nogle timer om ugen, men der er ikke meget at komme efter som dansklærer, og der er tale om få timer.

Hilsen, Robert

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)