Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lærere søges til job i Thailand.

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 1. May 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Vi er et par fra Svendborg som ønsker job i udlandet. Min kæreste bliver færdig til sommer på Den Frie lærerskole, og jeg selv er ansat på efterskole. Er der mulighed for at vi kan nå med på ansættelse pr august. 

TLF 42764000

Marc

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc.

Grundet lav efterspørgsel har vi desværre måtte droppet at hjælpe lærere til at arbejde i Thailand indtil videre.

Der er dog en stor efterspørgsel på udenlandske lærere overalt i Thailand og det er en oplevelse for livet som samtidig giver et godt CV.

Skolerne starter i næste uge, hvor lærerne møder ind og ungerne ugen efter - det er dog "nemt" at finde job og midt i året, da manglen er som tidligere beskrevet enorm.

I skal nok regne med skulle tage et TEFL kursus samt et Thai kultur kursus, TEFL beviset giver desuden adgang til undervise i andre lande som f.eks Vietnam, Kina osv.

Lønnen udgør pt. ca. 35-38.000 Bath og I kan snildt finde et sted til MAX 6.000 Bath, der fratrækkes ikke skat da den er betalt, samt I får en sygesikring der dækker det mest basale. Derudover kan I leve for ca. 300 Bath pr. dag for 2 hvis I bor i et lokalt område (endnu billigere hvis den står KUN på Thai mad)

I er velkommen til skrive en PM hvis jeg kan hjælpe med yderlige info.

Mvh

HH

Tilmeldt 1. May 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik. Jeg vil være dybt taknemmelig for alt den information jeg km opsnuse. Er ret ny i udlandsjobsøgning, og ved sker ikke hvor jeg skal starte og hvor jeg skal søge. Min mail er marco_gg@yahoo.com

Tilmeldt 24. May 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Henrik.

Jeg har sendt dig en pm. 

Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

hej henrik hansen!

Jeg finder det utrolig spændende at få mulighed for at arbejde som lærer i thailand! Jeg er uddannet lærer fra den frie lærerskole i ollerup og vil meget gerne have flere oplysninger hvis de haves!! Jeg er meget interesseret og meld endelig tilbage! 

Mvh henrik andersen

Tilmeldt 10. Jul 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik
Jeg har med interesse læst dine indlæg, og håber du kan hjælpe med følgende:
Er det korrekt at TEFL kurset kun kan tages flg. steder: Phuket, Koh Samui og Bangkok eller er der flere muligheder?
Kan kurset evt tages fra DK som fjernstudie?
Ved du om der er mulighed for at blive lærer på Lanta?

Med venlig hilsen
Katrine

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katrine,

Kan også taget i Pattaya, og sikkert flere andre steder.

En del af kurset består af praktik, sådan som jeg forstår det.

Hilsen, Robert

Tilmeldt 20. Sep 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Jeg vil blot høre, om der stadig er mulighed for at få arbejde som lærer i Thailand, via dine kontakter? I så fald, hvornår, og i hvor lang tid vil undervisnings-perioden vare? Hvilke fag drejer det sig om? Jeg er uddannet, det er min kæreste også. Fordi det er så svært at få arbejde i Danmark, og fordi det kunne være spændende at arbejde i udlandet, skriver jeg til dig. Det er slet ikke sikkert, at vi (min kæreste og jeg) beslutter os for at søge arbejde i udlandet, jeg vil blot høre dig om mulighederne, hvis du kan skrive lidt om det -også ift. at skaffe bolig, hvem der er kontaktperson på skolen, osv. osv.

Med venlige hilsner

Trine

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 05:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Til jer som vil undervise i Thailand se dette link, hvor i kan finde bunkevis af jobs:
www.ajarn.com

Tilmeldt 14. Sep 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 06:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Katrine1980:

Hej Henrik
Jeg har med interesse læst dine indlæg, og håber du kan hjælpe med følgende:
Er det korrekt at TEFL kurset kun kan tages flg. steder: Phuket, Koh Samui og Bangkok eller er der flere muligheder?
Kan kurset evt tages fra DK som fjernstudie?
Ved du om der er mulighed for at blive lærer på Lanta?

Med venlig hilsen
Katrine

Katrine, som Robert er inde på så er det primært praktik, så intet fjernstudie :-)
Du vil undervise en Thailandsk skoleklasse i slutningen af kurset, og bruge det du har lært undervejs.

Koh Lanta har faktisk en skandinavisk skole, så her vil du også have mulighed for at undervise på dit modersmål.

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)