Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

et par SEO spørgsmål omkring min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har fået at vide at jeg kan optimere min hjemmeside på følgende punkter

SEO:

1. Ingen meta desciption eller keyword

2. Hjemmesiden kan skrive både med og uden www

3. Du har ikke brugervenlige url adresser

4. Optimere for dine keyword i din tekst

5. Gør brug af H1 H2 H3

Jeg er totalt nybegynder her, så

1) Hvad er meta desciption og mht. til keywords, se under #3 :-)

2) Hvordan ændre man det, og hvad er bedst?

3) Hvordan ændre man det?

4) Er keywords ikke de ord man gerne vil findes på? Fx. "tømrer i horsens" og betyder det så at jeg skal skrive det så mange gange i teksten som muligt ?(med måde selvfølgelig)

5) Så vidt jeg kan se gør jeg brug af H1, Er det en fordel at have flere overskrifter, og hvad skal der stå i disse "under" - overskrifter H2 og H3

Min kære hjemmeside er www.andersbruun.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 23:08

Jeg benytter lige samme tråd til at eftersøge nogen der vil give mig et tilbud på SEO optimering af min hjemmeside.

Jeg har en 3-4 søgeord jeg synes det kunne være spændende at blive fundet på på google. Måske er nogle af dem urealistiske, men så har du/I måske nogle alternative forslag.

Desuden kunne jeg også godt tænke mig et tilbud på at få kørt nogle adwords kampagner.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:13

Jeg ved at at Michael kommer ind her lige om lidt, og linker til nogle gode tråde, hvor du kan lære lidt om basal seo :)

Hvis du ikke får svar på dine spørgsmål her på Amino, så skriv mig en PB, så forklarer jeg det for dig, men først på tirsdag, da jeg logger af nu, og ikke har tid imorgen

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:19

For den uvidende om SEO vil jeg lige pointere, at nogle af punkterne burde have "Der mangler, men bør være" foran. Andre som "Gør brug af" er rigtige,

Punkt 4 har jeg set selv de mest intelligente SEO-mennesker overdrive. Fænomenet hedder "keyword stuffing" og må have virket engang. Nu kan jeg i hvert fald se at det er let at overranke en keyword-stuffer. Så dumme er Google heller ikke. Selvfølgelig er det da dumt ikke at have det vigtiste søgeord i Title og H1 - samt i teksten. Men udover det, så kan min støvsugerrobot gennemskue hvis der er den ene overskrift efter den anden med "mit søgeord".

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:27

Anders Bruun Rasmussen:
Jeg har en 3-4 søgeord jeg synes det kunne være spændende at blive fundet på på google. Måske er nogle af dem urealistiske, men så har du/I måske nogle alternative forslag.

Så har den perfekte person svaret dig. Jeg ranker pt blandt andet på side 1 på "hjemmeside", "webbureau aalborg", "søgemaskineoptimering aalborg. Jeg har såmænd også været på side 1 på "WordPress" men det var bare et "biproduct". Der er mange flere, men "søgemaskinoptimering København" ligger jeg såmænd også i toppen med - trods jeg har en ny hjemmeside.  

Jimi Hove er ikke en af dem, der kan prale med at have arbejdet med SEO i 15 år, og han er heller ikke en af dem der er til detaljerne, men han kan få tingene til at ske og han gør det. 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1769
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:29

Jimi Hove:
Jeg ved at at Michael kommer ind her lige om lidt, og linker til nogle gode tråde, hvor du kan lære lidt om basal seo :)

Hehe ja, ham kan man næsten stille uret efter.

Omkring Meta:
Læd lidt her i min guide:  Meta

De andre emner finder du også en smule om på seoportalen.

Som Jimi Hove, kan jeg også tilbyde at ordne arbejdet for dig, men jeg tager kun sites ind for at lave et langsigtet samarbejde over min 1 år.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:39

Jeg skal lige tilføje at jeg selv har gjort et fast dagligt arbejde mht SEO - og det har været mærkbart. Jimi Hoves hjælp har dog fra dag til dag decideret trukket tænder ud i min hjemmesides søgeresultater i Google.

Det fortæller mig også hvor stor en indsats der skal til -udover at viden er magt her. 

Held og lykke til dem, der tror de har vundet i Lotto når de køber billige links i antal. De har brug for det Yes

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:51

sats på kerne ord

hvad søger folk på

du har satset på dit navn andersbrun og tømrerfirnmaet ab det søger ingen på

sats på ord der søges på og start titlen med disse ord

det er tømrer , byggeri virksomhed , tørmere , håndværk tilbud tømere tilbud

folk søger hvór du er kontakt siden start der med tømrer håndværker vejle - horsens

sæt også kontakt siden tømrer midt jylland

du kan også bruge google søgeord værktøj til ideer hvad folk søger på

en af dine sider starter med grønne tage det søger ingen på start ud bygges grønne tage nu fandt du det folk søger på sådan går du hele siden igennem hvad søger folk på starter du med og det siger også lidt mere om siden.

husk start ud med tømrer forsiden med en h1 , der jo ingen tekst der lav 2 linjer tekst i det mindste interne links videre mod sider med dine kerne ord i

der er meget at lave på side men jeg har fødselsdag idag ,så kan ikke lige nu gennemgå hele siden , giver gerne lidt ekstra råd imorgen , der kan du altid lige tjekke dette her links http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

husk slut af med firma navn , det kan betyde lidt i ord timering proces

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)