Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

et par SEO spørgsmål omkring min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har fået at vide at jeg kan optimere min hjemmeside på følgende punkter

SEO:

1. Ingen meta desciption eller keyword

2. Hjemmesiden kan skrive både med og uden www

3. Du har ikke brugervenlige url adresser

4. Optimere for dine keyword i din tekst

5. Gør brug af H1 H2 H3

Jeg er totalt nybegynder her, så

1) Hvad er meta desciption og mht. til keywords, se under #3 :-)

2) Hvordan ændre man det, og hvad er bedst?

3) Hvordan ændre man det?

4) Er keywords ikke de ord man gerne vil findes på? Fx. "tømrer i horsens" og betyder det så at jeg skal skrive det så mange gange i teksten som muligt ?(med måde selvfølgelig)

5) Så vidt jeg kan se gør jeg brug af H1, Er det en fordel at have flere overskrifter, og hvad skal der stå i disse "under" - overskrifter H2 og H3

Min kære hjemmeside er www.andersbruun.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 23:08

Jeg benytter lige samme tråd til at eftersøge nogen der vil give mig et tilbud på SEO optimering af min hjemmeside.

Jeg har en 3-4 søgeord jeg synes det kunne være spændende at blive fundet på på google. Måske er nogle af dem urealistiske, men så har du/I måske nogle alternative forslag.

Desuden kunne jeg også godt tænke mig et tilbud på at få kørt nogle adwords kampagner.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:13

Jeg ved at at Michael kommer ind her lige om lidt, og linker til nogle gode tråde, hvor du kan lære lidt om basal seo :)

Hvis du ikke får svar på dine spørgsmål her på Amino, så skriv mig en PB, så forklarer jeg det for dig, men først på tirsdag, da jeg logger af nu, og ikke har tid imorgen