Hej:) Jeg har lavet en affiliate side, om en lille niche med lav konkurrence. Men jeg har et problem, siden gider ikke rigtig at komme op i Google, påtrods af en del linkbuilding. Det theme jeg bruger på siden, er et unikt theme, som jeg har købt for 5 $ på Fiverr.com, og jeg kom til at tænke på om det kunne være derfor min side ikke flytter sig ret meget i Google? Har hørt der kan være forskel på themes seo værdi. Og kan man tjekke om mit theme er "dårligt"?:) Venlig Hilsen Kasper |
Ja der er selvfølgelig altid forskel på temaers SEO værdi.
Men jeg ville nok hellere spørge om du mener at din on-site SEO er som den skal være, og om de sider du har bygget links fra er gode, og ikke mindst om Google har opdaget dem.
Tjek først om teksten, overskrifter, titles, descriptions, interne links etc er som det skal være, derefter kan du tage et kig på dit theme, for så at se hvilke ting man kan gøre bedre på hele hjemmesiden. Er der dog tale om forkert brug af h-tags, kan det godt betale sig lige at rette det først, og så lige gå ovenstående igennem efterfølgende.
MVH Kim