Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DKK 59,- i fragt. Er det virkelig for meget?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 02:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad vejer det du sender ?

for 59kr kan vi sende op til 10 Kg med omdeling til private.

 

Send en PM hvis du er interesseret i at hører mere.

 

Mvh

Rene

 

 

 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mange hopper fra?
Det er nok meget normalt at 30 - 50 % ikke gennemfører købet

vh
Henrik

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mange pakker har du årligt? Vil mene, at du godt kan finde bedre fragtpriser :)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Discover Russia Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

I vores shop tilbyder vi fragt fra 33,75 DKK op til 0,6 kg. Dette har krævet et længere rengestykke af os for at få det til at gå op. Bottom line for os var at få det til at gå i nul, men det svinger nu altid lidt. 
Dette er en service vi tilbyder til alle vores kunder. Om du hedder Peter eller Hans (stor som små) gør ingen forskel hos os.

Mvh
Søren
Discover Russia 

Discover Russia · Eksklusiv russisk te. En ren nydelse for krop og sjæl.

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes ikke det virker dyrt. Den ser rigtig fin ud din WebShop. Men prøv evt. At sætte det ned til 49 kr som en siger. Det er det psykiske du skal ind og kigge på.

Men rigtig rigtig fin WebShop :)

// Daniel Poulsen

 

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Nybroe:
Jeg kan se at flere har været inde og vælge et produkt. Er gået direkte til kurven (hvor fragten vises) og er derefter hoppet fra.

Det skyldes måske noget så banalt som at det er det eneste sted, man kan finde det? Jeg gør det tit, når jeg er inde på en hjemmeside, netop fordi fragten altid er hemmelig og det er træls.

Jeg gør fragten op som "hvad koster det mig i tid og penge selv at køre?" Måske skulle det ind, når man fortæller om fragt.

Mvh Maria

Certificeret C5 forhandler. http://www.nordsoft.dk 

Sig du har set mig på Amino, og vi giver 10% rabat på timeprisen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror også du skal regne med et par Aminoer der har været inde at undersøge check-ud processen og dermed givet dig disse tal.

Power of Amino skal ikke undervurderes.

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan alle blive enige om at 'Gratis' fragt jo ikke er gratis ligegyldig hvordan man vender og drejer det. PostDK eller andre selvskaber kræver alle en omkostning.

Jeg gør brug af konceptet Dropshipping, så jeg har en fast fragtpris hos min leverandør på 75 kroner. Dette kan jeg desværre ikke gøre noget ved.. Ikke her i starten i hvert fald. Jeg kan muligvis forhandle mig til en bedre pris, når jeg og min shop har vist vores værd. :)

Det kan også være, at jeg er ALT for utålmodig. Den har pt kørt 2 uger online og 9 (100%) er hoppet fra ved kurven og betalingssiden.

@Jesper Laugesen - Helt enig i at jeg gerne vil have fat i dem, der køber stort, da størstedelen af mit sortiment er over 500 kr. Kan jeg 'lokke' dem med en gratis fragt ved 1500? (Det er måske dit koncept?)

@Lise - Alt bliver sendt via pakker. Derfor er min fragtpris fra min leverandør fast på 75 kroner.

@Kent Medom - Jeg står ikke selv for at pakke ordrene, så jeg har ingen mulighed for at sende til folk på forskellige måder.

@Rene - De fleste ting vejer et kilo. Men jeg sælger også kettlebellts, som vejer helt over 50 kilo. Dette har jeg selvfølgelig taget højde for i shoppen. :) PT sælger jeg selv op il 10 kg for 59 kroner.

@Henrik Bryld - som nævnt i toppen så er 100 % hoppet fra. Men så igen.. Jeg skal slå koldt vand i blodet og give det en testperiode. De er trods alt kun 9 (ikke aminoer forventer jeg), der er nået til kurven.

@Discover Russia - Jeg vil også meget gerne yde mine kunder denne service med den billige fragt. Men jeg kommer til at tabe rigtig meget på det. Med mindre jeg smider fragten ind i produktprisen..

@Daniel Poulsen - Mange tak! :) Jeg vil sætte mig ned i dag og regne på det hele. Jeg håber, at jeg kan komme frem til en fornuftig løsning!

@Maria Frederiksen - Jeg har gjort meget ud af, at fragten ikke er hemmelig. Jeg hader selv, når jeg ikke kan finde frem til dette på en shop. Fragten står allerede i kurven (Det gør den bestemt ikke i alle shops) og den står tydeligt beskrevet i handelsbetingelserne og FAQ.

@Phillip Mahler - Helt enig! :) Man kan næsten genkende Aminoer's bevægelse på shoppen, så de er næsten til at plukke ud. ;)

Jeg er nået til en konklusion som hedder: Find en billigere fragt og skaf statistikker i her i starten. Det kommer måske til at give tab, men jeg bliver nødt til at få lidt bevægelse, inden jeg kan regne videre på tingene. Jeg agter også at få en gratis fragt ved køb af over x-antal kroner.

Dog et sidste spørgsmål. Lad os sige, at jeg sætte en gratis fragt ved køb af over 1500. En kunde køber over 1500, men køber varer for over 100 kg og ordren skal sendes fra kbh til århus. Dvs. at jeg kommer til at tabe enormt på dette salg, da det bliver rigtig dyrt for mig at sende pakken. Hvad er jeres råd til at undgå dette? Er der regler, der f.eks kan hedde: Gratis fragt over 1500 kroner, men under 10 kg? :D

MANGE TUSIND TAK FOR AL JERES HJÆLP!!

Fra Sønderborg
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Discover Russia Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Kom da lige til at tænke på det fragt firma vi har kontakt med: http://www.danskpakkeomdeling.dk/ De er super billige. De tager 50 DKK for fragten uanset hvor hen i landet den skal og har en god service overfor mindre firmaer der ikke afsender flere hundrede pakker om ugen. Du skal bare min. afsende 5 pakker af gangen, så måske du kan skrive et sted at pakker afsendes en gang i ugen eller ligende?

Håber det er noget du kan bruge?

Mvh
Søren 

Discover Russia · Eksklusiv russisk te. En ren nydelse for krop og sjæl.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes umiddelbart ikke du skal ændre så meget. En fragtpris på omkring 50 kr. er fornuftigt.

Hvis prisen på dine produkter er konkurrencedygtige, så mangler du simpelthen bare flere besøgende på din side. Det er helt normalt at mange springer fra. Hav lidt tålmodighed og se om du kan få flere lokket ind på din side Wink

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)