Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Sponsor??

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, jeg har lavet en gratis datingside dette skal nok blive en succes vi har over 500 medlemmer på ca. 25 dage. Vi søger sponsor til selve siden nogen der vil hjælpe med premier til fx. medlem nummer 1000? I ville blive set både på vores side langt ud i fremtiden selvfølgelig så alle nye ser jer, men også via facebook hvor vi ville sende ud fra vores fanside.

Vi søger også sponsor til en kæmpe single fest? vi har Paprika Noel på siden som er kendt fra Tv programmet Sexologerne hun har sin egen gruppe på vores side hvor hun giver gode råd om sex, kærlighed, dates. Hun vil gerne lave et foredrag i forbindelse med festen fx. 1 time før festen går i gang for alvor...

Jeg håber der er nogen derude der ville kunne se noget i det her og vil være med?

Sponsore af festen ville selvfølgelig selv få alt indtjening på festen da det eneste vi er interesseret i er at få mange flere ind på siden i første omgang..

Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 17:19
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:39

Hvad hedder datingsiden?

Tilmeldt 1. Nov 11
Skrevet kl. 10:03
Tilmeldt 1. Nov 11
Skrevet kl. 10:04
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:03

i mine øjne da er den side et forsøgt på en efterligning af dating.dk Det I forsøger på er at associere jeres side med dating.dk ved så simple ting at bruge den samme forgrundsfarve som dating.dk bruger blot med et andet baggrundsmønster. Men held og lykke med det.

Tilmeldt 1. Nov 11
Skrevet kl. 11:06

Vi forsøger absolut ikke at ligne dating.dk på nogen måder.. og siden minder slet ikke om den heller ikke inde på selve siden :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:13

Nej det er fint at den ikke gør bag forsiden? Men hvorfor så vælge præcis samme farve på forsiden som dating.dk når der nu er 1000 vis af farver at vælge imellem? Den farve de bruger er tilmed en pastelfarve og meget usædvanlig. Hvis I på noget tidspunkt skal adskille jer så skal I ikke ligne og minde brugeren om dating.dk - så skal I skabe jeres eget univers.

Tilmeldt 1. Nov 11
Skrevet kl. 11:16

Vi har på ingen måde forsøgt at ligne dating.dk er det den ene skrift farve du tænker på? det er det eneste jeg selv kan få øje på som er det samme..

Tilmeldt 1. Nov 11
Skrevet kl. 11:25

Jeg kan se at de har samme pastel farve i skriften og derfor skifter jeg denne til en anden farve men jeg mener nu ikke at resten af forsiden på nogen måder minder om dating.dk?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)