Fordi nu har jeg forvirret alle i seo sektionen med mine løgne alt for længe uden der er nogle der har gjort noget ved det? Og det er jeg satmer træt af så derfor spørger jeg igen kan jeg godt blive slettet?
Jo da, men dine indlæg bliver stående. Når du lige har sovet på det og hvis du fortsat vil slettes, så skriv til support@amino.dk Og husk, at det ikke kan laves om. Så sov på det.
Jo da, men dine indlæg bliver stående. Når du lige har sovet på det og hvis du fortsat vil slettes, så skriv til support@amino.dk Og husk, at det ikke kan laves om. Så sov på det.
Fordi nu har jeg forvirret alle i seo sektionen med mine løgne alt for længe uden der er nogle der har gjort noget ved det? Og det er jeg satmer træt af så derfor spørger jeg igen kan jeg godt blive slettet?
nu overdriver du ,du også givet nogle gode svar husk dem , jeg fandt hurtigt et godt her http://www.amino.dk/forums/t/116416.aspx#777130 , der er måske ikke altid givet meget for alle dine gode svare der har været meget på de negative , man skal huske alt det gode og holde sit fokus på det
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Du er god nok Sigge. Jeg tror du har en dårlig dag, og det kan vi alle have. Måske du arbejder for meget for tiden ? Det er der jeg oftest bliver i dårligt humør nemlig.
Det er altsammen glemt imorgen :)
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Jeg tror du skal betale xxxx kr. til Thorborg, og løb nøgen rundt om rådhuspladsen for at blive slettet. At blive Amino medlem er det samme som at blive HA'er. Blod in Blod out
Du er god nok Sigge. Jeg tror du har en dårlig dag, og det kan vi alle have. Måske du arbejder for meget for tiden ? Det er der jeg oftest bliver i dårligt humør nemlig.
Det er altsammen glemt imorgen :)
LOL, jeg har det lige omvendt, i går arbejdede jeg til klokken 02.00 og havde en fantastisk dag. Hvis jeg får arbejdet for lidt bliver jeg sgu irriteret.
Sigge, tag det ikke så tungt, jeg har været efter dig nogle gange, men du skal bare lade være med at komme med så kontante udmeldinger hvis du ikke er sikker på at det er korrekt det du siger. Der er bestemt plads til dig herinde, tag evt en slapper og vend tilbage med humøret i top.