Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg godt blive slettet?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Fordi nu har jeg forvirret alle i seo sektionen med mine løgne alt for længe uden der er nogle der har gjort noget ved det? Og det er jeg satmer træt af så derfor spørger jeg igen kan jeg godt blive slettet?

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 22:59

og lige en ting mere I wont be back never again :-)

selv ikke når det jeg tror der kommer til at ske kommer til at ske :-)

Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 23:04

Hmm??? Jeg fornemmer en vis bitterhed.....?

Moving-u.dk, flytning til udlandet, billig udenlandsflytning, flytte til udlandet.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:29

Jo da, men dine indlæg bliver stående.
Når du lige har sovet på det og hvis du fortsat vil slettes, så skriv til support@amino.dk
Og husk, at det ikke kan laves om.
Så sov på det.

De bedste hilsner

Martin

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 23:33

Er ikke helt med på din tråd, du vil gerne slettet fordi du har løget og ingen har gjort noget ved det?

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 23:41

Martin Thorborg:

Jo da, men dine indlæg bliver stående.
Når du lige har sovet på det og hvis du fortsat vil slettes, så skriv til support@amino.dk
Og husk, at det ikke kan laves om.
Så sov på det.

De bedste hilsner

Martin

ok sover lige på det og tak for svaret martin :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Seo++:

Fordi nu har jeg forvirret alle i seo sektionen med mine løgne alt for længe uden der er nogle der har gjort noget ved det? Og det er jeg satmer træt af så derfor spørger jeg igen kan jeg godt blive slettet?

nu overdriver du ,du også givet nogle gode svar husk dem , jeg fandt hurtigt et godt her  http://www.amino.dk/forums/t/116416.aspx#777130 , der er måske ikke altid givet meget for alle dine gode svare der har været meget på de negative , man skal huske alt det gode og holde sit fokus på det  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Du er god nok Sigge. Jeg tror du har en dårlig dag, og det kan vi alle have. Måske du arbejder for meget for tiden ? Det er der jeg oftest bliver i dårligt humør nemlig.

Det er altsammen glemt imorgen :)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 04:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg tror du skal betale xxxx kr. til Thorborg, og løb nøgen rundt om rådhuspladsen for at blive slettet. At blive Amino medlem er det samme som at blive HA'er. Blod in Blod out Smile

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 06:13

Jimi Hove:

Du er god nok Sigge. Jeg tror du har en dårlig dag, og det kan vi alle have. Måske du arbejder for meget for tiden ? Det er der jeg oftest bliver i dårligt humør nemlig.

Det er altsammen glemt imorgen :)

LOL, jeg har det lige omvendt, i går arbejdede jeg til klokken 02.00 og havde en fantastisk dag. Hvis jeg får arbejdet for lidt bliver jeg sgu irriteret.

Sigge, tag det ikke så tungt, jeg har været efter dig nogle gange, men du skal bare lade være med at komme med så kontante udmeldinger hvis du ikke er sikker på at det er korrekt det du siger. Der er bestemt plads til dig herinde, tag evt en slapper og vend tilbage med humøret i top.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)