Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg godt blive slettet?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 06:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:
LOL, jeg har det lige omvendt, i går arbejdede jeg til klokken 02.00 og havde en fantastisk dag. Hvis jeg får arbejdet for lidt bliver jeg sgu irriteret.

Vi har allesammen en grænse. I ca 2 år arbejdede jeg 13-15 timer i døgnet alle ugens dage. Der var måske en dag eller 2 her og der hvor det " kun " var 8-10 timer, men alligevel. Ingen ferie, intet socialliv osv. Jeg var faretruende tæt på at bryde sammen.

Men nu har jeg fået hvilet mig, og kan sagtens tage nogle lange arbejdsdage på over 12 timer og have det godt med det. Men jeg gør det aldrig 2 år i træk igen. Aldrig

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 06:21

Ps:

I nat jeg har jeg kun sovet 1 time, da jeg har skullet holde øje med om mit firma skulle lave snerydning, det skulle vi, og det er ordnet. Jeg har det fint ;), men skal sove nu..

Godmorgen ... nu skal jeg sove nogle timer

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 06:29

Jimi Hove:

Thomas Frost:
LOL, jeg har det lige omvendt, i går arbejdede jeg til klokken 02.00 og havde en fantastisk dag. Hvis jeg får arbejdet for lidt bliver jeg sgu irriteret.

Vi har allesammen en grænse. I ca 2 år arbejdede jeg 13-15 timer i døgnet alle ugens dage. Der var måske en dag eller 2 her og der hvor det " kun " var 8-10 timer, men alligevel. Ingen ferie, intet socialliv osv. Jeg var faretruende tæt på at bryde sammen.

Men nu har jeg fået hvilet mig, og kan sagtens tage nogle lange arbejdsdage på over 12 timer og have det godt med det. Men jeg gør det aldrig 2 år i træk igen. Aldrig

Ok fair nok, 13-15 timer i døgnet i to år i streg er naturligvis for meget Smile Godt at høre du er ovenpå igen hvad det angår.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 06:34

Tak :)

I mere end ca 2 måneder efter at jeg stoppede med det intensive arbejde, drømte jeg kun om arbejde om natten.. det var som mareridt. Det gør jeg ikke mere.

Man ved aldrig helt hvad andre går igennem. Man synes selv man giver det en skalle og har nogle udfordringer, men der er virkelig nogen der kører på pumperne

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 07:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Remydk:

Jeg tror du skal betale xxxx kr. til Thorborg, og løb nøgen rundt om rådhuspladsen for at blive slettet. At blive Amino medlem er det samme som at blive HA'er. Blod in Blod out Smile

Remy du siger bare til, jeg vil til hver en tid slette dig gratis og det endda uden nøgenløb, du siger bare til ;-)

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 224
Skrevet kl. 08:46

Martin Thorborg:
Jo da, men dine indlæg bliver stående.

Men hvis det nye EU direktiv (www.bureaubiz.dk/composite-7408.htm) - som byder alle internetselskaber at slette al data om en bruger, hvis brugeren beder om det - bliver vedtaget. Så har brugeren vel ret til også at få slettet sine indlæg? Hypotetisk pt, men måske en realitet ikke så langt ude i fremtiden.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja der er mange snotaber i EU.
Vi tager det til den tid

Dbh Martin

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 09:09

Lasse:
Men hvis det nye EU direktiv (www.bureaubiz.dk/composite-7408.htm) - som byder alle internetselskaber at slette al data om en bruger, hvis brugeren beder om det - bliver vedtaget. Så har brugeren vel ret til også at få slettet sine indlæg? Hypotetisk pt, men måske en realitet ikke så langt ude i fremtiden.

Det vil så kræve at brugeren ikke har optrådt anonymt :-)

/Brian

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 14:14

Hej Sigge,

Der er vist ingen her, som ønsker du skal forlade Amino! Men når man stikker næsen frem, får man indimellem et slag. Så er det bare op på hesten igen med løftet pande! Der kommer atter en dag, og hvem ved, måske bliver den næste dag på Amino ligefrem den bedste du har oplevet!

Håber du har fået sovet på det og er "kampklar" igen.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:28

Jeg føler trang til at spørge om hvorfor alle går så meget op i, at han vil slettes? I hans tråd, hvor han blev irettesat, blev der kørt en smule hårdt på ham. Men sådan er det sgu - og hvis han vil droppe branchen, fordi han bliver kørt over af enkelte Amino'er, så er det måske også for det bedste.

Det er et forum! Det er SÅ nemt at komme til at støde hinanden, fordi man ikke kan se ens ansigtsudtryk når der bliver skrevet noget, eller høre om tingene skulle være sagt med en venlig, eller en vred stemme.

Who fucking cares.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)