Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad synes I om min web-butik?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 12. Dec 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer

Jeg har åbnet min webbutik for nogle måneder siden har dog ikke så megen gang i butikken lige pt..........vil høre om der er nogle gode idéer fra jer om, hvordan jeg får øget kendskabet til min web-butik - www.bertusbazar.dk

Hvad mangler der i shoppen - er priserne for høje, udvalget for kedeligt, hvad savner DU........skal opbygningen ændres i butikken...........hører meget gerne fra dig med kommentarer - forslag til nye produkter - evt. kontaktpersoner, layoutet på min side........godt /skidt...........

Hilsen

Frank

www.bertusbazar.dk

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 13:09
Jeg har ikke kigget så meget på produkterne som jeg har kigget på søgemaskinevenligheden.

Du bliver nød til med lynets hast at få gjort noget ved dine titler / og titellinier - (Den blå linie foroven i browseren hvis du er på Internet Explorer).

Du bruger dit firmanavn på alle produkter som titel og det er døden på stort set alle søgemaskiner ... så hvis du drømmer om besøgende fra søgemaskiner skal du have lavet shoppen så den viser de rigtige titler.

Prøv at se når man finder drikkedunke hos dig: http://www.bertusbazar.dk//group.asp?group=53&page=1&sort=price s¨står der Bertus Bazar foroven ...

Prøv eksempelvis at se på en fjernstyret helikopter - læg mærke til hvordan kategorier og titler hænger sammen.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:14
Fremhæv at du tager dankort allerede på forsiden.

Jeg skulle helt frem til bestillingen før det gik op for mig at du ikke kun tager imod betaling med bankoverførsel, som der stod noget om i dine betingelser.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 12. Dec 06
Skrevet kl. 13:23
Tak for din respons...........hvad vil det kræve af mig af få trimmet butikken så den bliver mere kendt?...Jeg har ingen erfaring med søgeoptimering og har heller ikke lyst til at betale20-30.000 kr. for at få butikken kendt........hvad mener du der skal til??

Hilsen

Frank

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 13:51
Hej Frank

Nu var det jo ikke for at tage modet helt fra dig  - men de fleste webshops jeg kender til (og det er efterhånden rigtig rigtig mange) har hele deres omdrejningspunkt omkring søgemaskinemarkedsføring og/eller online markedsføring - så som bannere, affiliat, tradedoubler o.s.v.

Det er vist meget få webshops der omsætter på baggrund af offline kampagner (om nogen?) så dit fokus bør være hvordan du bliver synlig på nettet. Hvor på nettet skal din shop ses - hvordan skal vi finde den - i hvilke sammenhænge har du noget at byde ind med?

For mig at se (og nu er jeg på ingen måder uvildig) er der kun en vej for dig - Søgemaskinemarkedsføring - om det så er Adwords hvor du betaler for klikkene eller om du satser på organisk søgemaskineresultater - eller helt optimalt begge dele - er så dit valg.

Jeg forstår godt at dit udgangspunkt ikke er at brænde 30 k af - men mindre kan også gøre det. Men generelt vil jeg gerne pege på at det kræver tid, penge og kræfter at få succes med webshops.

Jeg har skrevet lidt om hvor svært det er at finde guldet på min hjemmeside: Nutidens guldgravere har en webshop

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:42

Jeg synes rigtig godt om dit design af shoppen - den er fint maskulin og matcher målgruppen meget godt!

Mht. søgemaskineoptimeringen må jeg tilslutte mig de andre svar - hvis søgemaskinerne ikke kan finde dig får du jo ikke solgt nogen varer.
Hvis du ikke vil ud og betale for det, så er der jo den mulighed at du kan lære det selv :·) eller få en shopløsning som automatisk er optimeret. Vi har DanDomain som ligger ret godt når folk søger på vores varer.

I øvrigt synes jeg tit jeg støder ind i at folk åbner en netbutik og tror at det hele så kører af sig selv.... det gør det bare ikke. Hvis ingen kan finde en er det det samme som at have en strøgbutik med låste døre :·)

Mange hilsener Helle

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 17:44
Hej Frank  - I stedet for "fri fragt" på forsiden ville jeg nok skrive GRATIS LEVERING så man lagde mærke til det

..Og nu er jeg jo ingen mand - Men når man klikker ind får man lidt på fornemmelsen at siden er tiltænkt "rigtige mænd", macho-mænd eller hvad du vil kalde det, fordi der står produkter til HAM alle steder .. Men når man læser produktbeskrivelserne, virker de ikke særligt "macho"..

Jeg kunne sagtens finde på at købe en gave til min kæreste der inde, men jeg er ikke så sikker på at han selv kunne finde på at købe noget der..

fx i teksten til jeres økologiske kropspleje står der en masse om stoffer det ikke indeholder.. Det er fint nok, men måske der også skulle stå noget a la " en duft der får din kvinde med i dobbeltsengen" eller hvad ved jeg :-)

Mvh Nina

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 18:21
ej Frank.

jeg synes det er en fin webshop du har. Fine produkter osv. Men synes måske den er lidt forvirrende når man ser forsiden.

Måske du kunne rydde en lille smule op eller gøre teksterne mere tydelige så den fangede bedre.

alt ialt en fin web shop.

mvh

Morten

Tilmeldt 12. Dec 06
Skrevet kl. 10:56
Hej Helle og jer andre som har skrevet til mig.

Tusinde tak for jeres bidrag - de har lunet og givet mig input til at komme videre - særligt den med "en duft der får din kvinde med i sengen" synes jeg rigtig godt om..........jeg vil ændre lidt på forsiden så der kommer lidt om nyheder, dankort........

de bedste hilsener

Frank

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 12:01
Hej Frank,

Rigtig pæn shop du har dig.

Her er lige lidt skud fra hoften.

1. Dankort/kreditkort logoer på forsiden. Så er folk ikke itvilv om de kan betale online. Der er masser der ikke læser dine handelsbetingelser inden de køber. Samtidig viser det også tydeligt at det er en webshop man er kommet ind på.

2. Synliggør din indkøbskurv på alle sider. Placer evt. kurven oppe i banneret. Indikerer igen at det er en shop og samtidig ressikere du ikke at kunderne ikke kan finde kurven når de gerne vil bestille varerne.

3. I din produktliste. Da du ikke har flere produkter end du har ville jeg nok vælge at have dem alle på en side istedet for at man skal klikke på "næste side" for at se de sidste. Du ressikere at folk overser at der er flere produkter.

4. Flere "call to actions". I din produkteliste. Lav evt. en info -knap og en Køb -knap under hvert produkt. Som det er lige nu, synes jeg at man skal klikke alt for meget for at købe produktet. Hvis jeg iforvejen kender et eller flere produkter og bare ønsker at købe dem med det samme er det super irriterende at skulle klikke sig så langt ind for at købe det.

5. Teksten "den kan slettes senere". Den tror jeg forvirre mere end den gavner. Jeg kan sagtens se meningen med at den er der. Men tror det vil få nogle til at undres.

6. Som de andre også har nævnt. Få kigget på noget søgemaskineoptimering. Tror du vil kunne komme til at ligge højt med de produkter du har..

Men alt i alt en rigtig fin shop og lækre produkter.

Håber du kan bruge det til noget.

God vind

/Charly

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)