Hej med jer Jeg har åbnet min webbutik for nogle måneder siden har dog ikke så megen gang i butikken lige pt..........vil høre om der er nogle gode idéer fra jer om, hvordan jeg får øget kendskabet til min web-butik - www.bertusbazar.dk Hvad mangler der i shoppen - er priserne for høje, udvalget for kedeligt, hvad savner DU........skal opbygningen ændres i butikken...........hører meget gerne fra dig med kommentarer - forslag til nye produkter - evt. kontaktpersoner, layoutet på min side........godt /skidt........... Hilsen Frank www.bertusbazar.dk |
Jeg har ikke kigget så meget på produkterne som jeg har kigget på søgemaskinevenligheden.
Du bliver nød til med lynets hast at få gjort noget ved dine titler / og titellinier - (Den blå linie foroven i browseren hvis du er på Internet Explorer).
Du bruger dit firmanavn på alle produkter som titel og det er døden på stort set alle søgemaskiner ... så hvis du drømmer om besøgende fra søgemaskiner skal du have lavet shoppen så den viser de rigtige titler.
Prøv at se når man finder drikkedunke hos dig: http://www.bertusbazar.dk//group.asp?group=53&page=1&sort=price s¨står der Bertus Bazar foroven ...
Prøv eksempelvis at se på en fjernstyret helikopter - læg mærke til hvordan kategorier og titler hænger sammen.