Jeg ville fremhæve enkelte produkter på forsiden istedet for at fremhæve "kategorierne".
Se evt. luxury-fashionshop.dk - Nu siger jeg ikke, at det er det rigtige at gøre. Men når jeg selv shopper online, så vil jeg gerne se lige PRÆCIS hvad det er for nogle produkter jeg kan købe. Og så vil jeg gerne have nem adgang til dem med det samme.
Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.
Tak for dit bidrag.....hmm nogle synes godt om de mørke farver (inklusive mig selv) men er dog modtagelig for andre input........lysere farver.......altså udskifte den sorte baggrund med en sandfarvet eller andet??
tak for dit indspark med lyse farver.......bazar inddikerer jo netop at der er mange forskellige produkter, men det er jo lidt svært at markedsføre...........har du evt. forslag til, hvad jeg skal skille mig af med??
Ja, måske vælge en anden baggrundsfarve, eller måske et helt nyt farveskema? Jeg har lavet et lille eksempel på, hvordan et nyt farveskame kunne tage sig ud. Dette er ikke et forslag til, hvordan din side skal se ud. Blot en illustration mht. farver. Du kan se forslaget her: http://www.marcfalk.com/bertuspre.gif