Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad synes I om min web-butik?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ville fremhæve enkelte produkter på forsiden istedet for at fremhæve "kategorierne".

Se evt. luxury-fashionshop.dk - Nu siger jeg ikke, at det er det rigtige at gøre. Men når jeg selv shopper online, så vil jeg gerne se lige PRÆCIS hvad det er for nogle produkter jeg kan købe. Og så vil jeg gerne have nem adgang til dem med det samme.

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Fra Greve
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 14:25
Hej frank ..

personligt syntes jeg du har for mange forskellige ting, du må ligesom holde dig til grundlæggende ting ...

Udseendet er ok nok, kunne godt bruge nogen lyse farver.

Dennis Pedersen

Dennis Pedersen - - Hjemmeside - www..dk -

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 15:30
Hey Frank!

Udover det der er pointeret, synes jeg din side mangler en identitet, der matcher det du sælger. Netop produkter til "ham"

Jeg er lidt i tvivl om hvilken målgruppe du søger at ramme, men umiddelbart vil jeg skyde på mænd mellfra 35-50?

Grå/hvid, sort og mørkeblå, er ikke farver jeg kæder sammen med produkter som mad, pleje osv.

Jeg ville nok vælge et friskt eller lyst farveskema der ville sætte lidt kulør på sitet.

Keep it up!

Mvh, Marc Falk

Tilmeldt 12. Dec 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 09:28
Tak for dit bidrag.....hmm nogle synes godt om de mørke farver (inklusive mig selv) men er dog modtagelig for andre input........lysere farver.......altså udskifte den sorte baggrund med en sandfarvet eller andet??
Tilmeldt 12. Dec 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 09:30
tak for dit indspark med lyse farver.......bazar inddikerer jo netop at der er mange forskellige produkter, men det er jo lidt svært at markedsføre...........har du evt. forslag til, hvad jeg skal skille mig af med??
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 17:14
Jeg kan faktisk rigtig godt lide farverne, de passer meget godt til målgruppen, tror jeg..

Jeg synes netop at farverne gør den lidt anderledes end mange andre hjemmesider..

Men det er nok en smagssag

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 17:46
Ja, måske vælge en anden baggrundsfarve, eller måske et helt nyt farveskema?
Jeg har lavet et lille eksempel på, hvordan et nyt farveskame kunne tage sig ud.
Dette er ikke et forslag til, hvordan din side skal se ud. Blot en illustration mht. farver.
Du kan se forslaget her: http://www.marcfalk.com/bertuspre.gif

Mvh, Marc Falk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)