Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

(MLM eller Network marketing) hvilket firma er bedst?

Side 6 ud af 9 (84 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Olsen:

Modsiger du ikke lidt dig selv, Martin?

Øverst siger du at du ikke er så sikker på at jeg ser på MLM med nye øjne, men du slutter af med at sige at du godt nok ikke kender nogen MLM forretninger der kører på den måde som jeg gerne vil have det....

Ergo må du vel erkende at jeg faktisk ser på det med nye øjne, siden der ikke allerede findes sådan et MLM firma, eller hva?

Nej jeg mener ikke jeg modsiger mig selv.

Jeg mener ikke det er nye øjne når der fokuseres på en større procent fortjeneste ved rekruttering. Jeg mener ikke det er nye øjne at kigge på MLM hvor produktet er ligegyldigt, hvor det bare handler om at være supersælger.

Vi kan jo ikke alle have fuldstændig ens syn på MLM, så fordi der er nogle ændringer, gør det i mine øjne ikke til et nyt syn på MLM. Fordi der ikke findes et MLM firma præcist som du måtte ønske, så mener jeg ikke det bare kan oversættes med at du har et andet syn på MLM.

Fra Khanom, Thailand
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Thai Sunshine Developments Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

OK, Martin Wink

Fra Trondheim
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 69
Fra  Geir Jensen Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Da vil jeg anbefale deg et selskap som nå er på vei inn i Momentum og som ikke har konkurranse i markedet. Jeg har drevet med dette World Ventures nå i 16 mnd og bygget en meget god inntekt som bare stiger for hver mnd og et nætver som også bare stiger. Se på min side så vil det løigge informasjoner om selskapet. Reiseindustrien er verden største industri og hvorfor ikke reise for en tredjedel av prisen???

Selskapet har nå åpnet 21 land og har også hentydet at de skal ha åpning for Danmark

Ha en fantastisk dag

Geir

Fra Trondheim
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 69
Fra  Geir Jensen Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Vil du slippe å selge men kun vise hvordan man kan reise til en tredjedel av prisen i hele verden. Og samtidlig bli profesjonell turist. Bør du velge World Ventures. Dette selskapet er helt nye i Europa og er nå startet et Momentum. Gå på min side å se på mine linker. Danmark er enda ikke åpnet for dette men er på gang. Jeg startet med dette i Norge ved oppstarten for ca 16 mnd siden og lever av dette i dag.

Anbefaler deg å ta en titt dette vil bli Gigantisk i hele Europa og Verden

Grensen

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Geir:

Vil du slippe å selge men kun vise hvordan man kan reise til en tredjedel av prisen i hele verden. Og samtidlig bli profesjonell turist. Bør du velge World Ventures. Dette selskapet er helt nye i Europa og er nå startet et Momentum. Gå på min side å se på mine linker. Danmark er enda ikke åpnet for dette men er på gang. Jeg startet med dette i Norge ved oppstarten for ca 16 mnd siden og lever av dette i dag.

Anbefaler deg å ta en titt dette vil bli Gigantisk i hele Europa og Verden

Grensen

Du har fået en stjerne af mig! Syntes du kører ALT for meget reklame ind i snakken, og hvad er det lige der skal til for at firmaet går ind i DK - hvad skete der de andre år?

Og rejse til en trediedel af prisen, kan du ikke lige arrangere pris for en tur/retur til Malaga i slutningen af April? Eller hvad med et cruise med RCCL Oasis of the seas...Jeg ser frem til at få et tilbud på en trediedel af prisen andetsteds.

Martin

Tilmeldt 3. Mar 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

måske dette ville være noget www.team-syd.myberryen.com

Tilmeldt 3. Mar 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

www.team-syd.myberryen.com

odogl:

Jeg søger et MLM Firma.

Men jeg ved ikke hvilket firma jeg skal tage.


Fra Trondheim
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 69
Fra  Geir Jensen Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hei Martin

Ja mulig jeg bruker litt mye reklame men dette konseptet er utrolig gøy og har forandret mitt liv og mange andres. Vi sosialiserer verden og WV er et konsept som vil revolusjonere verden. Jeg har regnet pris for deg. Dette er et Fly fra Copenhagen til Barcelona for 2 voksne og 2 barn. 4 stjernes hotel i Barcelona i 2 dager inkl. frokost. Cruise ut fra Barcelona i 5 dager med all inclusive og oppgradert utvendig lugar med balcony. og fly tilbake for alle blir dette en pris på $ 2518

Om du sender meg din epostadresse vil jeg sende deg utskriftene fra min reiseportal. Denne prisen er altså for 2 voksne og 2 barn for hele oppholdet inkl fly. 

Du spurte meg om hva som skulle til for at dette selskapet skal åpne i Danmark. Det selskapet ønsker er å ha en medlemsmasse på 300 personer der. Jeg vil bygge dette og reiser gjerne ned og hjelper til å bygge dette. Har gjort dette før og dette er meget enkelt og gjøre. Alle vet hva en reise er og vi behøver ikke å si at man trenger å ta en ferie. Alle vil ha det.

Ha en fantastisk dag

Fra Trondheim
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 69
Fra  Geir Jensen Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil på det sterkeste anbefale deg World Ventures

Se på min side å gå på linkene jeg har lagt ut der.

Ha en fantastisk dag

Fra Trondheim
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 69
Fra  Geir Jensen Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Side 6 ud af 9 (84 indlæg)