Jeg vil anbefale at teste Google Adsense først. Der er desværre mange tilfælde hvor annoncerne ikke er relevante nok. Når du vælger affiliate reklamer, så har du mulighed for at vælge 100% relevant. Det er svært at matche det for en algoritme. Din gennemsnitlige indtjening bør i de fleste tilfælde kunne være højere med relevante affiliate reklamer i.f.t. Adsense. Men det er klart at jo mindre relevant affiliate reklamerne er jo bedre vil det kunne betale sig at benytte Adsense. Mvh. Ken |
Hej Allesammen,
Det lader til at summen af det i siger, er at jeg ikke har LYST til at forstå at mine brugere ikke er i købehumør... og det har i nok ret i.
Jeg vil langt hellere se på mine besøgende som købelystne, og problemet som værende at jeg ikke har fundet den rigtige kampagne - end den anden vej rundt: Lige gyldigt hvilke kampagner jeg vælger, så bliver det ikke nogen bragende suces.
Men det er jo bare et wake-up-call, som jeg er nødt til at acceptere.
Jeg tror jeg vil prøve med Adsense.
@Ken - tak for input - men problemet her, er jo netop at selv de kampanger fra PartnerAds der virker mest interessante for vores målpruppe stadig kun genererer 1 klik pr. 1000 visninger. Så selvom jeg ikke kan styre reklamerne i Adsense - så kan resultatet næsten ikke blive værre end det er.
Tak for hjælpen... nogle gange håber man bare så længe man kan, på at det svar man hører ikke er helt korrekt... ;)