Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spam fra "Gideon"

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gideon har åbenbart "spammet" alle i Amino - troede kun det gjaldt de der havde indlæg i MLM delen her på Amino - jeg fik nemlig samme meddelelse fra ham, (som er listet tidligere i denne tråd, men det er flere uger siden) - og oplyste ham efterfølgende, at han ikke ville opnå noget med sådan en "kampagne" - især da han få dage forinden havde rettet henvendelse til mig via MSN, hvor han fik min adresse, så han kunne sende mig en DVD (han oplyste ikke hvad DVD´en omhandlede). Det fortalte mig straks at han spammede - for ellers ville jeg jo ikke modtage en besked.

Nu var det så DVD nummer 3 om AGEL jeg har modtaget, da hans dukkede op - omend den blev arkiveret sammen med alt andet man får tilsendt, især fordi en amerikaner to dage forinden var så flink at inkludere AGEL produkter med den DVD han fremsendte ;-)

Det ærgrer mig faktisk ganske meget, at den unge mand har spammet bredt i Amino besked-regi, når nu jeg kraftigt påtalte overfor ham, at den strategi ikke ville føre noget positivt med sig. Hans handling sætter jo unægtelig "os andre" i et dårligt lys - ISÆR her på Amino.

Fred være med ham - ville blot lige kaste min kommentar i sagen!

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:13
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:20
Dato: 08-05-2007 00:12:50 Forfatter: Mikkel deMib Virker det iøvrigt ikke underligt at Agele lader deres batch ordrer ligge og flyde på Nettet? (inkl. Gideon Nielsen''s salg). Der er en del af dem.

Er ret sikker på at det er en fejl - for slet ikke at sige: Det ER da en fejl--- en programmør må have kludret i det!

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:33
Dato: 08-05-2007 14:20:10 Forfatter: Lasse Burholt [QUOTE]
Er ret sikker på at det er en fejl - for slet ikke at sige: Det ER da en fejl--- en programmør må have kludret i det!

MVH

Nej... det er da ikke en fejl. Det er en udokumenteret feature ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)