|
Gideon har åbenbart "spammet" alle i Amino - troede kun det gjaldt de der havde indlæg i MLM delen her på Amino - jeg fik nemlig samme meddelelse fra ham, (som er listet tidligere i denne tråd, men det er flere uger siden) - og oplyste ham efterfølgende, at han ikke ville opnå noget med sådan en "kampagne" - især da han få dage forinden havde rettet henvendelse til mig via MSN, hvor han fik min adresse, så han kunne sende mig en DVD (han oplyste ikke hvad DVD´en omhandlede). Det fortalte mig straks at han spammede - for ellers ville jeg jo ikke modtage en besked. Nu var det så DVD nummer 3 om AGEL jeg har modtaget, da hans dukkede op - omend den blev arkiveret sammen med alt andet man får tilsendt, især fordi en amerikaner to dage forinden var så flink at inkludere AGEL produkter med den DVD han fremsendte ;-) Det ærgrer mig faktisk ganske meget, at den unge mand har spammet bredt i Amino besked-regi, når nu jeg kraftigt påtalte overfor ham, at den strategi ikke ville føre noget positivt med sig. Hans handling sætter jo unægtelig "os andre" i et dårligt lys - ISÆR her på Amino. Fred være med ham - ville blot lige kaste min kommentar i sagen! MVH |
Spam fra "Gideon"
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
|
Er ret sikker på at det er en fejl - for slet ikke at sige: Det ER da en fejl--- en programmør må have kludret i det! MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Nej... det er da ikke en fejl. Det er en udokumenteret feature ;) |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Bliv gratis medlem