Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.nyalliance.dk

Side 8 ud af 8 (78 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Mikkel -  sorry, blev fristet til drillerier, har forstået hvad du mener

 

Anne Fogel - smykker med mod
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 13-05-2007 16:16:39
Forfatter: OriginalTaste

Og man kunne blive ved. Ikke ET ENESTE af de politiske budskaber de er kommet med holde vand, men er direkte selvmodsigende.


Det er jo netop Det Radikal Venstres grundlag. Det er nok dem der kommer til at tabe mest til dette nye parti.


Njarh - Det Radikale Venstres grundlag er at alting ikke nødvendigvis skal puttes ned i en sort eller hvid kasse. Og derudover at det skulle være det Radikale der ligger flest medlemmer til det nye parti er der ingen der ved endnu - netto har omkring 140 medlemmer meldt sig ud af de radikale siden NA dukkede op ud af omkring 9200 medlemmer... og (alt efter hvilken målemetode man bruger) har NA fået et eller andet sted mellem 2 og 10 tusind medlemmer.
Men derudover så håber jeg som radikal da at det vil skabe mere ro i partiet.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Og derudover at det skulle være det Radikale der ligger flest medlemmer til det nye parti er der ingen der ved endnu - netto har omkring 140 medlemmer meldt sig ud af de radikale siden NA dukkede op ud af omkring 9200 medlemmer... og (alt efter hvilken målemetode man bruger) har NA fået et eller andet sted mellem 2 og 10 tusind medlemmer.



At 140 medlemmer har meldt sig ud af Det Radikale i samme periode som NyAlliance har hevet x antal tusinde mennesker ind som medlemmer, behøver vel ikke nødvendigvis være et udtryk for at NyAlliance ikke har taget ret mange Radikale medlemmer med sig, men snarere det faktum at flere sikkert har medlemsskab begge steder...?

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Måske... men min pointe var jo netop, at det er for tidligt at konkludere noget som helst. Der er en forventning om at en del radikale medlemmer vil skifte. Jeg tror nok at de vil tage en del radikale _stemmer_ men det er ikke det samme som medlemmer.

Jeg håber og tror faktisk det er udtryk for at flere er blevet politisk aktive. Mange mindre erhvervsdrivende har udtrykt at "endelig et parti for os".

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 13-05-2007 23:14:35 Forfatter: Magnus Lund
Jeg håber og tror faktisk det er udtryk for at flere er blevet politisk aktive.

 

Der har du givetvis fat i noget rigtigt; NyAlliance har helt sikkert hevet mange "sofavælgere ud af stuerne" - og/eller re-aktiveret alle dem der bare har ventet på noget frisk vind i dansk politik.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Kaka big bum
Anne Fogel - smykker med mod
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :
OK, første udenlandske drive-by-spammer.

Til Admin: Skynd jer at få slettet dette indlæg og profil! Det er afgørende vigtigt at den slags ikke får lov at stå så længe, at hans robot når at verificere indelæget! Sker det først, så kan vi forvente en regn af disse indlæg!
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
*puf*, og væk er det :)
Side 8 ud af 8 (78 indlæg)