Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når man trækker ting fra i SKAT......

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Når man skal starte virksomhed op, hvornår er det så man kan trække de ting fra i skal som man skal bruge?

Vi har pr. dags dato CVR registreret virksomheden, men har jo naturligvis ikke haft nogen omsætning.

Kan jeg gå ud og købe kontorartikler osv osv. og trække det fra i skat efterfølgende, eller hvordan er det nu liiiige det foregår :) ?


Over and out
/Frederik Fisker

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du godt. Du trækker det ikke fra i skat som sådan, men hvis det er ting du skal bruge som brugsmaterialer i virksomheden som kontorartikler, så er det en omkostning og den trækker du fra dine indtægter under året, og du betaler så skat af indtægter minus udgifter i firmaet, så på den måde kan du tale om at trække det fra.

Du laver et budget over hvad du regner med at få i overskud i år (hvis du regner med overskud) og det opgiver du så som forskud til skat

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Viborg området
Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Frederik Fisker.

Det er dejligt at hører en iværksætte starte op Smile

Du kan sagtens gå ud og købe kontorartikler mv. Det vil blive trukket fra i skat i dit regnskab for 2012, som Cookie også nævner.

Har du yderligere spørgsmål er du mere end velkommen til at skrive en PM.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)