Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

All in One SEO Pack

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Et meget simpelt spørgsmål angående Keywords:

Skal jeg både skrive mine nøgleord under Keywords i All in One SEO Pack og under tags, som er standard i wordpress?

Eller vil der være at double tage?

Jeg håber virkelig, at der er noget, der ligger inde med et svar :)

De bedste hilsner

Sønderjyden

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke der er noget galt i både at have tags og meta keywords, men jeg bruger ikke meta keywords.

Jeg kan ikke huske om All In One SEO Pack kan, men WordPress SEO (Som jeg mener er meget bedre end All In One SEO Pack) kan bruge dine tags som meta keywords automatisk.

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

De to ting er ikke det samme. 

Kategorier og Tags er WordPress' standardmetode til at kategorisere dit indhold. Meta Keywords er en lille HTML-kodestump som Google engang brugte til at forstå indholdet på din hjemmeside. Den bruger de dog ikke mere.  

Du kan genbruge WordPress tags og kategorier automatisk med "All in One SEO Pack", så det er disse ord du automatisk får i Meta Keywords. Du skal bare tilsætte et flueben ved disse valg under Plugin'ets indstillinger. 

 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens skrive begge steder, det har ingen negativ effekt. Men jeg ville måske undersøge det Emil snakker om med at få den til at bruge tags automatisk som meta (keywords) ?

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville også overveje at prøve WordPress SEO, selvom jeg har læst et sted at den ikke er for begyndere og den anden er.

Jeg vil dog mene at WordPress SEO på en måde er lettere for en begynder, da den viser hvordan søgeresultater vil se ud i Google - alt efter hvad man skriver i TITLE og DESCRIPTION. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:

Jeg ville også overveje at prøve WordPress SEO, selvom jeg har læst et sted at den ikke er for begyndere og den anden er.

Jeg vil dog mene at WordPress SEO på en måde er lettere for en begynder, da den viser hvordan søgeresultater vil se ud i Google - alt efter hvad man skriver i TITLE og DESCRIPTION. 


Jeg er enig, det er smart at man direkte kan se hvordan det vil se ud på Google.
Og hvis man ved hvad SEO er, burde det være lige til Smile

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil lige tilføje noget, der kan være en "fare" ved tags når det gælder Google. WordPress laver automatisk en oversigt over de tags og kategorier du opretter og bruger. Dvs den gentager resuméer a hvert indlæg indlæg.

Det er bedst at disse oversigter ikke bliver indekseret af Google, da Google ikke vild med gentagelser af samme indhold. 

Du kan se et eksempel på en oversigt lavet af WordPress pga et tag her:
http://streetpatrol.dk/blog/tag/sogemaskineoptimering/

Den er dog ikke indekseret af Google fordi der er lavet "noindex" i koden. Denne indstilling kan du lave ved at installere plugin'et "Robots Meta". Hvis du skifter til WordPress SEO mener jeg dog du kan lave indstillingen dér.

Beklager det vist ikke blev så enkelt forklaret som jeg ved jeg kunne, hvis jeg brugte lidt længere tid på det. 

 

@Emil, ja, det er ligetil når man først har lært det, men jeg kan godt huske engang jeg synes det var en smule forvirrende at huske forskel på de forskellige :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 05:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Stahl Pedersen:

Gita Street:

Jeg ville også overveje at prøve WordPress SEO, selvom jeg har læst et sted at den ikke er for begyndere og den anden er.

Jeg vil dog mene at WordPress SEO på en måde er lettere for en begynder, da den viser hvordan søgeresultater vil se ud i Google - alt efter hvad man skriver i TITLE og DESCRIPTION. 


Jeg er enig, det er smart at man direkte kan se hvordan det vil se ud på Google.
Og hvis man ved hvad SEO er, burde det være lige til Smile

Til trådstarter skal det måske lige nævnes at når man indtaster TITLE og META DESCRIPTION og ser en snippet i WordPress SEO (by Yoast) er det sådan søgeresultatet OFTEST vil se ud, Google tester andre titler og descriptions løbende, så det er ikke sådan at det man indtaster altid kommer til at stå som overskrift og beskrivelse i søgeresultatet.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)