Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kig forbi min side og hjælp mig lidt på vej

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg kunne rigtigt godt tænke mig lidt feedback på mit site som jeg har arbejdet på de sidste par dage. Det er mit første, så håber ikke det er helt i hegnet! Meningen er at det skal være rimeligt simpelt og 'rent'.

Det skal da også lige siges at jeg stadig arbejder på metatags osv. Adressen er: www.eyeLock.dk

Vh
Jimmy

Skal du på café eller bar? Kig forbi dinBarguide.dk først!

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 00:35

Design er ikke min skarpe side, men der er ikke noget på den del, der ligefrem generer mit øje - på den anden side er jeg heller ikke vildt imponeret. Jeg synes jeg skal for langt op i toppen af siden for at finde menuen.

Du skal have læst dine tekster igennem - personligt ville jeg aldrig hyre en studentehjælp med så mange tegnsætningsfejl på forsiden.....

Det irriterer mig lidt at skriften i de nederste afsnit fremstår større end den i teksten oven over - det virker mærkeligt på mig - og så er jeg ikke helt lun på idéen med, at i lige skal forklare, hvorfor siden hedder som den gør - altså hvad eyelock betyder - der er lidt overkill over det.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 00:40

syntes ikke farvesamspillet er faldet heldigt ud mellem blå logo og fesen rød farve, ville lige overveje min template lidt bedre

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 00:53

Syntes egentligt hjemmesiden ser ganske flot ud, alt taget i betragtning.

Med tiden syntes jeg, at i skal lave en side hvor hvilke typer opgaver i har løst, til hvilke virksomheder osv. så folk får et indtryk af hvad i kan bruges til.

Som Majbritt er inde på, så ret lige jeres tekst igennem. Nogle steder er der slet ikke brugt komma, andre steder er de smidt helt tilfældigt ind, og så er der tastefejl her og der. Det ser forfærdeligt ud!

Så forstår jeg ikke rigtigt pointen i fanebladet  "eyeLock - ïläk", men ok.

Der skal arbejdes lidt videre, men det er et godt fundament syntes jeg. Keep it up! :-)

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:21

logo det siger mig ikke meget på din side lav et der siger endnu mere om studerende hjælpe .

Social medier få google plus på siden og facebook og gerne twitter

titler ja dem siger du er i gang men husk lav alle unikke og det nye er google viser op til 70 tegn nu.

Kontaktsiden længere op med cvr nummer samme med adressen det giver lidt mere stil over de

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kolding
Tilmeldt 18. Mar 10
Skrevet kl. 01:31

Mange tak for feedback'en! Der er lidt at arbejde på, hvilket jo kun er rart. Må indrømme - og give jer ret i - at teksterne ikke lige er dem der har fået mest attention indtil videre! Det er måske nok en fejl, men det må jeg ha' prioriteret lidt.

Fint hint med CVR-nummeret Mikael - det er hermed flyttet.

Foreløbig tak.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 01:36

Hej Ry.

Jeg er grafiker og kan derfor give min ærlige mening om selve designet samt opsætningen.

Farvevalget er måske ikke den bedste. Du skal prøve at vælge farve som har lidt mere kontrast som vil skabe lidt mere liv på siden. Den halvmørke røde farve ser ikke særlig pæn ud.

Logoet er ok. Men prøv at lege lidt med det. Du kunne eventuel lige lave bogstavet o i eyeLock til en lås eller bare til et øje. der er mange muligheder der som du bør udnytte.

Jeg ved at det din første side og er skam ikke så dårlig som man kunne forvente :)

Nogle billeder på siden vil også gøre den godt, nu skal du ikke bare plaske nogle billeder ind forskellige stedet. Et billede kan fortælle den besøgende meget mere end en tekst. Dog skal billedet også have noget med siden at gøre, så find ud af hvilke billeder det skal være samt hvor det er strategisk bedst at placere dem.

Håber det gav lidt.

Du må have en fortsat god weekend.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 01:41

*DROP META-TAGS!* = http://googlewebmastercentral.blogspot.com/2009/09/google-does-not-use-keywords-meta-tag.html 

Jeg syntes ikke helt din side den spiller sammen med farverne, og syntes at opsætningen er udenfor "regel" rammerne.

har du f.eks. størrelse 12, (12px), så skal du ca regne med, at læseren kan læse en linke på 12cm i bredten.
(16px = 16cm, dette er videnskabeligt bevist.)

Når du vælger farver, så vælge (max 3 HOVED farver, da andet kan være frustrærende, forvirrende, eller skræmme "kunderne" væk.)

Der er mange ting at tage stilling til, hvis man vil brande en hjemmeside, såvel som med visit-kort, plakater, osv.

Du er på godt spor, da du allerede ved hvad siden skal omhandle og har et "koncept" bag siden. Du mangler bare at fin-justere den, så den bliver simpel, men stadig interessant på sin vis.

Håber ikke du tager noget af dette stødende, men informerende! 

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 01:50

Virkelig trist design, synes jeg. Meget gammeldags (på den dårlige måde). Men værre er, at teksten er spækket med fejlagtig tegnsætning. Ikke videre troværdigt.

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Kolding
Tilmeldt 18. Mar 10
Skrevet kl. 09:01

Alex Westergaard:
Håber ikke du tager noget af dette stødende, men informerende!

Jeg tager det informernede ;) Hjemmesider er ikke ligefrem en spidskompetence, så ideen med at smide den til skue tidligt i processen, var netop at få den slags konstruktive informationer.

Jeg lukker siden midlertidligt og arbejder videre på den. Tak for de konstruktive indlæg..

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)