|
Video på web site
|
Jeg er indirekte involveret, da jeg jo er lokalpatriot og dermed ambassadør for Palmestranden i den forstand at jeg nævner den i alle sammenhænge jeg kan komme til det ;-) Kan sætte dig i forbindelse med den du skal tale med. MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Affiliatelinks er noget skidt i denne slags debatter, eftersom folk så spilder andres tid på løsninger de ikke kan stå inde for og som i dette tilfælde ikke engang har noget som helst at gøre med det som spørgeren leder efter. Pia kommer der i mod med en, efter min smag, kanon løsning uden anden bagtanke end at hjælpe en med-iværksætter. Jeg synes det siger en del om jer, når I ikke kan se hvor elendige svar og tidsspilde affiliatelinks resultere i; det er hit ''n run og prøve at prakke folk lort på som man ikke har lagt nogen speciel indsats i at udvikle eller overhovedet bruger selv, udelukkende for egen vindingsskyld. Hvis jeg sagde at jeg ville savne MLM-delen her på Amino, ville det være løgn da ovenstående egentlig er ret generelt for MLM-folket efter min erfaring. |
Hej Jeg kan se at andre er kommet mig i forkøbet, men jeg blev så voldsomt provokeret, at jeg må til tasterne. Hvordan man i ramme alvor kan postulere, at der ikke er noget galt i at henvise til X firma eller Y produkt uden samtidig at gøre opmærksom på, at man har en økonomisk interesse heri, er mig en ubegribelig gåde. Hvis jeg af en lokal guide i Thailand bliver anbefalet en smykkeforretning ikke langt herfra, er jeg ikke i tvivl om hans motiver. Selv om det burde være ca. den samme værdi jeg tillægger Lasses information, har jeg (ved første øjekast) ingen mulighed for at kende de skjulte motiver. Hvis der er reelle hensigter, er det vel for pokker ikke så svært at formulere sit indlæg sådan: "Selv om det ingen relevans har for dit spørgsmål, vil jeg anbefale dig X produkt fra Y firma. Vær i øvrigt opmærksom på, at jeg har økonomiske interesser heri". I modsat fald devalueres værdien af de ellers gode råd der give i dette fantastiske forum Med venlige - men undrende hilsener Thomas |
Markedets billigste OEM reservedele til Peugeot og citroen
[/QUOTE] Kære Morten! Du kan f.eks gøre som jeg lige har gjort og gå over YOUTUBE - det er gratis den vej. Dvs. det der koster er at få optaget og redigeret...........der kan du også gøre som jeg har gjort - GØR DET SELV! Se mit eksempel her (er forøvrigt ret stolt af det, da jeg ALDRIG har prøvet noget sådan før) ![]() Held og lykke med det når du kommer dertil ![]() [/QUOTE] Hvad dælen.... du mangler da Jørgen Klevin nynnen.... så vil den video da være perfekt ;-) |
hmmm. Jeg synes også at tråden er drejet over på noget andet end Morten egentlig spurgte om. Jeg vil også gerne vide, hvor man kan indsætte et videoscript, som ses på siden, hvor Brian Tracy "går" ind på hjemmesiden og "guider" en rundt. Er der nogen, som har et bud. |
|
1) Lav en video. ;) 2) Find en færdiglavet Flash Player til formålet. FlowPlayer kunne være et godt eksempel: http://flowplayer.sourceforge.net/ 3) Indsæt skidtet på din side. Opsætning og diverse Javascript til ekstra effekter burde ikke tage lang tid for en kompetent udvikler. 4) Nyd din film. |
Hej til alle. Den specielle video, hvor han kommer ind på siden er lavet af et stykke software fra |