Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Video på web site

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 05-05-2007 19:32:07 Forfatter: Lasse Burholt
Dato: 05-05-2007 19:22:20 Forfatter: Martin Tygsen
Nu kan jeg jo alligevel ikke lige lade være med at kommentere, når det går direkte på mig.

Lige inden vi smutter ud i det gode vejr, så var den ikke ment på dig, Tygsen - i en anden sammenhæng mener jeg at spurgte til din manglende signatur, hvor du netop gav en god begrundelse, som jeg respektere - ligeså vel som jeg respektere dine holdninger - også omkring affiliatelinks - så selvom vi ikke altid (og næsten aldrig) er enige, så fuld respekt fra mig. Det tror jeg også godt du ved - vi har jo været i clinch før ;-)

God tur i solen! Har nydt den i det Frederikshavnske - heroppe skinner den jo altid på vores palmer ( www.palmestranden.dk )

MVH

Jeg beklager dette indlæg da det ikke er helt relevant, men set i lyset af at denne debat allerede har drejet sig en smule væk fra det oprindelige indlæg, mon så ikke det er ok?

Lasse............ er du involveret i Palmestranden.dk?? I så fald vil jeg meget gerne snakke lidt om en bedre visuel præsentation af Frederikshavn og Palmestranden.

Igen beklager jeg dette irrellevante indlæg.

Hilsen Morten

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:43
Jeg er helt enig med Martin. Affiliate links i debatter er en pest, som bør standses så hurtigt det opdages. Det har alle praktiske erfaringer jeg har haft gennem 10 års online debatter vist. Det skaber simpelt hen for mange problemer og berettiget tvivl om hvorfor folk skriver indlæg. Vi skal først og fremmest debattere her, ikke sælge til hinanden (bortset fra indlæg i "Jeg har et tilbud til dig" kategorien.
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:47
Dato: 05-05-2007 19:37:15 Forfatter: WideEyes - Virtual Tours [QUOTE]

Lasse............ er du involveret i Palmestranden.dk?? I så fald vil jeg meget gerne snakke lidt om en bedre visuel præsentation af Frederikshavn og Palmestranden.

Igen beklager jeg dette irrellevante indlæg.

Hilsen Morten

Jeg er indirekte involveret, da jeg jo er lokalpatriot og dermed ambassadør for Palmestranden i den forstand at jeg nævner den i alle sammenhænge jeg kan komme til det ;-)

Kan sætte dig i forbindelse med den du skal tale med.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:59
Så for pokker. Så kom MLM-forummet da lige til undsætning, hva''?

Affiliatelinks er noget skidt i denne slags debatter, eftersom folk så spilder andres tid på løsninger de ikke kan stå inde for og som i dette tilfælde ikke engang har noget som helst at gøre med det som spørgeren leder efter. Pia kommer der i mod med en, efter min smag, kanon løsning uden anden bagtanke end at hjælpe en med-iværksætter.

Jeg synes det siger en del om jer, når I ikke kan se hvor elendige svar og tidsspilde affiliatelinks resultere i; det er hit ''n run og prøve at prakke folk lort på som man ikke har lagt nogen speciel indsats i at udvikle eller overhovedet bruger selv, udelukkende for egen vindingsskyld. Hvis jeg sagde at jeg ville savne MLM-delen her på Amino, ville det være løgn da ovenstående egentlig er ret generelt for MLM-folket efter min erfaring.

Tilmeldt 22. Dec 06
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 01:43
Hej

Jeg kan se at andre er kommet mig i forkøbet, men jeg blev så voldsomt provokeret, at jeg må til tasterne.

Hvordan man i ramme alvor kan postulere, at der ikke er noget galt i at henvise til X firma eller Y produkt uden samtidig at gøre opmærksom på, at man har en økonomisk interesse heri, er mig en ubegribelig gåde.

Hvis jeg af en lokal guide i Thailand bliver anbefalet en smykkeforretning ikke langt herfra, er jeg ikke i tvivl om hans motiver. Selv om det burde være ca. den samme værdi jeg tillægger Lasses information, har jeg (ved første øjekast) ingen mulighed for at kende de skjulte motiver.

Hvis der er reelle hensigter, er det vel for pokker ikke så svært at formulere sit indlæg sådan:

"Selv om det ingen relevans har for dit spørgsmål, vil jeg anbefale dig X produkt fra Y firma. Vær i øvrigt opmærksom på, at jeg har økonomiske interesser heri".

I modsat fald devalueres værdien af de ellers gode råd der give i dette fantastiske forum

Med venlige - men undrende hilsener

Thomas

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:25
[/QUOTE]

Kære Morten!

Du kan f.eks gøre som jeg lige har gjort og gå over YOUTUBE - det er gratis den vej. Dvs. det der koster er at få optaget og redigeret...........der kan du også gøre som jeg har gjort - GØR DET SELV!

Se mit eksempel her (er forøvrigt ret stolt af det, da jeg ALDRIG har prøvet noget sådan før)

Held og lykke med det når du kommer dertil

[/QUOTE]

Hvad dælen.... du mangler da Jørgen Klevin nynnen.... så vil den video da være perfekt ;-)

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 17:32
hmmm.

Jeg synes også at tråden er drejet over på noget andet end Morten egentlig spurgte om.

Jeg vil også gerne vide, hvor man kan indsætte et videoscript, som ses på siden, hvor Brian Tracy "går" ind på hjemmesiden og "guider" en rundt.

Er der nogen, som har et bud.

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 17:34
Dato: 06-05-2007 10:25:22 Forfatter: Brian Brandt

Kære Morten!
Du kan f.eks gøre som jeg lige har gjort og gå over YOUTUBE - det er gratis den vej. Dvs. det der koster er at få optaget og redigeret...........der kan du også gøre som jeg har gjort - GØR DET SELV!

Se mit eksempel her (er forøvrigt ret stolt af det, da jeg ALDRIG har prøvet noget sådan før)

Held og lykke med det når du kommer dertil
[/QUOTE]

Hvad dælen.... du mangler da Jørgen Klevin nynnen.... så vil den video da være perfekt ;-)

[/QUOTE]

SJOVT at du lige skulle nævne Jørgen Klevin .......det gjorde en af mine veninder også. Men jeg er ikke sikker på at jeg pt. også kan nynne, når jeg samtidig skal fortælle hvad det er jeg gør .............. De første mange optager timer måtte jeg slette igen fordi jeg sukker og lød som en skole lærerinde  og alt for belærende.

Så når alt kommer til alt..........ja så vil jeg da være utrolig stolt, hvis jeg bliver kendt som smykkernes Jørgen Klevin  det kan jeg da kun tage som et kompliment

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 17:58
Dato: 06-05-2007 17:31:54
Forfatter: Martin Kragh
hmmm.

Jeg synes også at tråden er drejet over på noget andet end Morten egentlig spurgte om.

Jeg vil også gerne vide, hvor man kan indsætte et videoscript, som ses på siden, hvor Brian Tracy ''går'' ind på hjemmesiden og ''guider'' en rundt.

Er der nogen, som har et bud.

1) Lav en video. ;)

2) Find en færdiglavet Flash Player til formålet. FlowPlayer kunne være et godt eksempel: http://flowplayer.sourceforge.net/

3) Indsæt skidtet på din side. Opsætning og diverse Javascript til ekstra effekter burde ikke tage lang tid for en kompetent udvikler.

4) Nyd din film.

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 06:52
Hej til alle.

Den specielle video, hvor han kommer ind på siden er lavet af et stykke software fra

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)