Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket e-handels system er bedst?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 21. May 11
Indlæg ialt: 166
Fra  AHP Trading Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg skal til at lave en ny webshop, og vil derfor lige spørge jer om hvilket system i ville vælge hvis det var jer?
Håber at du kan hjælpe! :)

Mvh 

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mange varer skal I sælge? Skal de kunne konfigureres? Skal der være flere sprog? Flere domæner? Flere undershops?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 102
Fra  Simplex Design ApS Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,

Hvis jeg var dig ville jeg vælge Magento eller Shopify :-) Hvis det er en lidt større løsning vi snakker om med mange produkter, så ville jeg vælge Magento frem for Shopify.

Mangler du yderligere hjælp eller tips, så send bare en privat besked.

www.simplexdesign.dk - webbureau i Vestjylland med fokus på online marketing - WordPress hjemmesider - SEO tekster - Optimering

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Andreas

Jeg vil være lidt fræk her, og svare: Det system der passer bedst til dine behov.

Og så længe du ikke deler dine behov med os, kan vi ikke hjælpe dig :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 49
Fra  Greenberg & Son Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Jeg har tidligere drevet webshop og er ikke specielt teknisk anlagt og vi brugte Scannet.

Det er super simpelt og meget nemt til at komme igang med og så virker det super godt med deres GLS modul, det kan anbefales.

Vi blev dog lidt begrænset af det til sidst, da udviklingsmulighederne ikke er kæmpe store.

Held og lykke og rigtig god arbejdslyst :o)

//henrik

Greenberg & Son udfører kundeundersøgelser på små håndholdte terminaler.

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Andreas,

Det afhænger af mange faktorer hvilket der er bedst.

Men skal du selv igang med kodning og det hele, er prestashop rigtigt godt, kræver ikke nær samme server kræfter og addons, og er reltivt let at gå til kodemæssigt. 

Det er ikke lige så topnotch uber lækkert i backenden som Magento, og har ikke mulighed for flere shops på samme løsning, men bortset fra det super.

Skal du have andre til at lave det, så findes der mange løsninger. Dandomain og Scannet kommer du hurtigt igang, men de bliver også hurtigt dyre. Der findes mange Aminoer der kan tilbyde rigtigt fornuftige løsninger til billige penge på forskellige platforme som Magento, Prestashop, ucommerce mfl.

Du skal dog tænke en del over hvor du gerne vil hen med shoppen, for er du først startet med et system kan det være en relativ bekostelig affære at skifte system senere hen - produkter skal flyttes, SEO kontrolleres og meget andet.

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Fra Silkeborg
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt ligesom at spørge: Hvilken bil er bedst? En porsche eller en pickup truck? Tjah, det kommer rimeligt meget an på hvad det er du vil bruge den til :-)

Har du nogle specielle krav til den?
Skal den integreres med et økonomisystem?
Skal der være mulighed for at oprette varer med varianter (tøj typisk, i forsk. størrelser)?
Vil du have 100% unikt design, eller er et lettere tilrettet tema godt nok?
Har du specielle krav til checkout processen, eller er en "standard" mere eller mindre god nok?
Hvilke fragtmuligheder vil du benytte?

Se evt. mit tip i denne tråd:
http://www.amino.dk/forums/t/148862.aspx?PageIndex=2#1008830

Længere nede i den remser jeg desuden en masse mere "avancerede" spørgsmål op, som jeg tit render ind i.

Håber du kan bruge det til noget :o)

Med venlig hilsen
Søren Sprogø

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)