Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken webhost?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej,

Jeg søger lidt erfaringer vedr. webhosting - jeg står nemlig og skal bruge en host.

Jeg har erfaringer med 000webhost som er gratis, men jeg vil gerne have noget dansk, med kundeservice. Har også erfaringer med one.com, som jeg egentlig synes er ok, dog oplever jeg et lille (meget lille!) delay når jeg åbner mine sider som er hosted hos one.com. Det er ikke meget, men nok til jeg lægger mærke til det :)

Jeg behøver derfor ikke info om 000webhost eller one.com, men vil gerne høre om andre, gerne danske. Og gerne så billigt som muligt.

Har hørt meget godt om meebox, men kunne godt tænke mig at høre nogle flere erfaringer, og meget gerne også et par sites som er hosted af meebox.

Hvad vil I anbefale? :)

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 18:26

colorrush:

skal du have noget hvor du har den største fleksibilitet, mest plads og ikke mindst ret få kunder per server kan webhosting.dk anbefales, brugt dem i årevis og det spiller altid. Lidt nørded fordi der er så mange muligheder, men det er bestemt noget du bliver glad for. Skal du have .NET kan unoeuro anbefales, mindre plads etc etc men bestemt iorden.

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 18:47

Du kan evt. tjekke Webhotel-tjek der kan du sammenligne webhoteller.

Hvis du selv har mod på at have en server så kan du få sådan en ved os med en Cloud VPS løsning, hvis du vil have den sat op som en webserver så kan vi gøre det for dig. Du kan se mere om dem her

Fordelen ved en virtuel server er at de ram og plads som er tildelt server, er det kun dig som kan bruge dem som sikrer dig med lange svar tider.

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 18:50

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Tilmeldt 27. Oct 10
Skrevet kl. 13:12

Tak for info, jeg har kigget lidt mere på det, og valgt UnoEuro.

Jeg har lige et spørgsmål mere:

Når jeg skal bestille hostingen hos UnoEuro, får jeg muligheden for at flytte domænet jeg allerede har, over til dem. Men hvad er forskellen? Har det nogen stor betydning for noget som helst, om jeg lader domænet blive der hvor det er bestilt eller om jeg flytter det til UnoEuro så det er sammen med webhotellet?

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 13:16

colorrush:

Tak for info, jeg har kigget lidt mere på det, og valgt UnoEuro.

Jeg har lige et spørgsmål mere:

Når jeg skal bestille hostingen hos UnoEuro, får jeg muligheden for at flytte domænet jeg allerede har, over til dem. Men hvad er forskellen? Har det nogen stor betydning for noget som helst, om jeg lader domænet blive der hvor det er bestilt eller om jeg flytter det til UnoEuro så det er sammen med webhotellet?

Hvis du ikke kender til DNS ville jeg flytte det over. Eller det ville jeg faktisk lige meget hvad, da jeg elsker deres DNS administration og har alle mine domæner samlet der Smile 

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Tilmeldt 27. Oct 10
Skrevet kl. 13:20

Emil Stahl Pedersen:
Hvis du ikke kender til DNS ville jeg flytte det over. Eller det ville jeg faktisk lige meget hvad, da jeg elsker deres DNS administration og har alle mine domæner samlet der Smile 

Jeg ved godt hvad DNS er, men det var mere om der kunne være forskel på responstid, osv. :)
Kan godt lide at vide hvordan tingene fungerer. Men tak for svaret, jeg flytter det med over. 

Tilmeldt 3. Jan 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:50

colorrush:

Jeg har selv været hos cloud.dk et par måneder, og det kan jeg kun anbefale - udover at det kører rigtigt godt er det billigt (ca. 80 kroner/md for en VPS).

Hvis du bare søger alm. webhotel så har jeg været meget glad for unoeuro.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:00

meebox.net webhotel er jeg yderst glad for billige pris billige trafik er hele vejen igennem de billigste for mig de andre steder jeg har prøvet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:03
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)