Hej hej, Jeg søger lidt erfaringer vedr. webhosting - jeg står nemlig og skal bruge en host. Jeg har erfaringer med 000webhost som er gratis, men jeg vil gerne have noget dansk, med kundeservice. Har også erfaringer med one.com, som jeg egentlig synes er ok, dog oplever jeg et lille (meget lille!) delay når jeg åbner mine sider som er hosted hos one.com. Det er ikke meget, men nok til jeg lægger mærke til det :) Jeg behøver derfor ikke info om 000webhost eller one.com, men vil gerne høre om andre, gerne danske. Og gerne så billigt som muligt. Har hørt meget godt om meebox, men kunne godt tænke mig at høre nogle flere erfaringer, og meget gerne også et par sites som er hosted af meebox. Hvad vil I anbefale? :) |
colorrush:Hvad vil I anbefale? :)
skal du have noget hvor du har den største fleksibilitet, mest plads og ikke mindst ret få kunder per server kan webhosting.dk anbefales, brugt dem i årevis og det spiller altid. Lidt nørded fordi der er så mange muligheder, men det er bestemt noget du bliver glad for. Skal du have .NET kan unoeuro anbefales, mindre plads etc etc men bestemt iorden.