Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken webhost?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Billigstewebhosting.dk:

Hej,

Jeg tror den her hjemmeside vil kunne hjælpe dig med at finde et billig og godt webhosting firma de alle sammen er dansk :D

http://billigstewebhosting.dk/

Det tror jeg ikke, du har jo kun dem der har affiliate og du har ikke engang UnoEuro med selvom de har affiliate og rabatkode (rabatkode, kun hvis man har et webhotel) Smile

Og dit Exaweb link går til Meebox. 

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

BilligWeb: Dit site svarer jo ikke på spørgerens indlæg.

Der efterlyses erfaringer med danske hostinstanser - ét af de parameter der bliver kigget på er pris.

Din side indholder 6 reklamer for nogle danske hostingsite, samt et prisoverslag for én af deres løsninger.

Undskyld jeg revser dig, men hvis dit site så bare indeholdte statistikker der viste svartider, oppetider, eller indeholdte brugererfaringer, så ville det give mening. Hvis det var en fyldestgørende tabel over danske webudbydere, istedet for de 6 kampagner der lige køre hos partnerads, så kunne vi snakke om det - men det her med bare at bumpe en tråd med sit nyeste websiteprojekt for at få trafik er altså pænt skidt.

On topic. Jeg havde en del år surftown. De var i princippet ok - de var billige, men deres servere var også pænt crowdede, hvilket gjorde eks. en joomla-installtion havde svært ved at køre med rimelig svartider. Deres motto var "du får havd du betaler for" - og det levede de fuldt ud op til. Jeg er nu skiftet til Hetzner.de med min egen server. Der er noget mere teknik og arbejde i at drifte sit eget system, så det er ikke sikkert det er en brugbar løsning. Skal du bruge en egentlig server, vil jeg dog anbefale hetzner.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)