Hey Amino. Jeg har brug for et nyt navn. Siden omfatter anmeldelse af: Gadgets - Tøj - Elektronik - Hardware - Gaming Gear og jeg kunne blive ved. Jeg er total lost. Tak for hjælpen! |
testbook.dk
Hey Amino. Jeg har brug for et nyt navn. Siden omfatter anmeldelse af: Gadgets - Tøj - Elektronik - Hardware - Gaming Gear og jeg kunne blive ved. Jeg er total lost. Tak for hjælpen! |
Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.
Den er svær, er jo et lidt crowded område :-) nye trends |
Støvede lige lidt random ord op, som du kan bruge til at blive inspireret... jeg har brugt dem til at finde på et af mine navne. Rod eventuelt med dem i et Word dokument, hvor du sætter af og på, finder på nye ord, bliver innovativ og vupti.. så har du et nyt navn :) Held og lykke, og brug dem hvis du vil
|
Mvh. Andreas Søgaard
Ejer af Mediabird - andreassoegaard.dk
Jeg synes det er ærgerligt du vil skifte navn! Jeg kan super godt lide det du har nu. Men, hvis det endelig er: testwire.dk - har ikke tjekket om det er ledigt. Og bruge lige et af Andreas' ord ;-) |
Hej Sebastian.. Tak for de søde ord.. :) Vil tage det op med resten af holder, og tage dit råd om at beholde navnet til mig.. |
Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.
Geektest.dk ? |
NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!
Fundet på Thorborg.tv her: |
Sparetips på Sparefeber.dk
Jamen, så skal det vel hedde kyksi-kaksi ? dbh |
Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk
Du skal også tænke på, at du skal til at informere folk der kigger efter smaze, at i har fået nyt navn. Det er p*sse irriterende når tingene skifter navn. Er vi enige? :o) |