Hej Alle. Jeg begår mange retskrivnings fejl, sikkert dagligt og sikkert også i denne tekst. Jeg er et fjols til at sætte komma, og kan springe mellem nutid og datid. Som andre også nævner, er der forskel på min ihærdighed for at være korrekt alt efter hvor jeg skriver. Kunde materiale skal bare være 100% i orden, men i diverse forums slækker jeg lidt på stavekontrollen. Men frem til hvad jeg egentligt har på hjerte. Jeg lader aldrig en evt. god forretning gå til spilde blot fordi leverandøren/kunden/etc. etc. ikke staver ordentligt eller glemmer et r hist og her. Jeg havde engang en chef der stavede ad H til. Den dygtigste person jeg nogensinde har arbejdet sammen med. Indholdet i en tekst er det vigtigste, ikke hvordan det er formuleret og/eller stavet. Dte betdyer otfe ikek nogte, i hviklen rækkfeølge bogtsaverne såtr, så lnæge frøste og sdiste bogsatv er korrket palceret. KMosen |
kmosen:Dte betdyer otfe ikek nogte, i hviklen rækkfeølge bogtsaverne såtr, så lnæge frøste og sdiste bogsatv er korrket palceret.
Ja, det er almindeligt kendt, men det forudsætter at alle de rigtige bogstaver er tilstede i ordet for at det virker.